A Anoniem Guest mei 18, 2006 #67 aoh das echt superlief dat je dat nog wist, ik zal aan je denken en nou maar hopen dat het wat wordt, maar ik hoor het toch pas volgende week denk ik! thanx meiden kus
aoh das echt superlief dat je dat nog wist, ik zal aan je denken en nou maar hopen dat het wat wordt, maar ik hoor het toch pas volgende week denk ik! thanx meiden kus
A Anoniem Guest mei 18, 2006 #68 ik zit ook pas in ronde 2 maar ben hier gewoon veel te vaak te vinden hahahaha
A Anoniem Guest mei 18, 2006 #70 ach ja als het goed gaat kun je lekker het weekend in!! zal aan je denken morgen
A Anoniem Guest mei 18, 2006 #71 ja maar weet je ben dan nu wel ongesteld ( een week te laat) maar het is heel anders dan anders veel minder
ja maar weet je ben dan nu wel ongesteld ( een week te laat) maar het is heel anders dan anders veel minder
A Anoniem Guest mei 18, 2006 #72 thanx lief van je ik ben er nu echt weg van! tot morgen als ik tijd heb om iets te laten horen doe ik dat zeker kuskus
thanx lief van je ik ben er nu echt weg van! tot morgen als ik tijd heb om iets te laten horen doe ik dat zeker kuskus