Namen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben nog niet zwanger maar mijn vriend en ik hebben wel namen bedacht welke vinden jullie het leukst?

Meisje:
       * Noa
       * Ashlee
       * Faith
       * Lily

Jongen:
       * Joey
       * Bjorn
       * Tycho
       * Dylano

Van de meisjesnamen vind ik Noa het leukst. 2 collega's van mijn man hebben pas allebei een dochter gekregen met die naam, dus die valt voor ons af.
Van de jongensnamen vind ik Tycho en Bjorn erg leuk. Onze achternaam begint met "Oo" dus dat klinkt niet met Tycho.
We hebben al 2 meiden (Marissa en Rebecca) en zijn druk op zoek naar namen die er bij passen. Hebben nu voor een meisje Felicia of Emma, voor een jongen  Nathan, Tristan of Yoram.
Ik vind het ook steeds moeilijker worden, de eerste hadden we zo namen, bij de 2e werd het al moeilijker en nu kan ik echt niet kiezen.

hallo,
ik vind Dylano en Faith erg leuk, maar hier nog een tip. Zorg ervoor dat je kind geen initialen krijgt die een raar woord vormen.
Succes ermee,
liefs Mandymama

ik vind Faith en Tycho hele mooie namen..

haha wij zijn dus niet de enigste die namen verzinnen terwijl ik niet zwanger ben..

wij hebben voor een meisje

- Yasmin
- Leah
- Hope

en een jongen

- Sem
- Jayden
- Marcus

haha heel verschillend allemaal maarja wij zijn dan ook allebei heel verschillend mijn man en ik..

Liefs Iris

Hoi maike,
ik vind ashlee heel mooi want zo heet mijn dochter.
alleen hebben wij hem anders gespelt.
wij hebben   ashley
gr lisette

quote: maike_ schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2007 22:13:07'));

Heeej Maike,

Ik vind Ashlee en Faith leuke meisjes namen.
Voor een jongetje Joey (zo heet mijn neefje ook hihi)
en Dylano ook erg leuk!!

Succes ermee!
Liefs, Maaike

Het is gewoon zo moeilijk!

Mijn vriend zijn achternaam begint met S .. Dus bewust geen namen met een M gekozen!

Mijn initialen of hoe je het ook schrijft zijn ook niet dendert! M.T.W. dus met andere worden hoe het vaak wordt gezegd maike t*r*n* wijf ...

Hope vond ik ook mooi maar mijn vriend niet..

Ik   vind het zo moeilijk een leuke naam te bedenken. Ik kijk ook dan of het leuk staat met de achternaam en zo ga ik alle namen af. Heb wel al 2 meisjes namen maar die had ik al vanaf het begin dat ik samen ging met mijn vriend.
gr anjim

Terug
Bovenaan