Namen

Milan vind ik overigens ook een prachtige naam!
Maar je wilt geen naam met een M..

Uhmm.. Sheneva vind k ook wel mooi. Senna..

Mja moeilijk!

Succes!

Hebben jullie dat ook dat je namen gaat relatieveren met mensen in het verleden/heden die ook zo heten maar die je eigenlijk niet aardig vind. Dus dan eigenlijk de naam ook niet mooi vind hhmm (best gek). Ik zou geen naam willen hebben met een begin letter j of a. Het lijkt ook wel makkelijker een naam te bedenken voor een meisje dan voor jongen.

ja heb ik ook ... kevin zo heet mijn ex opzich vond ik het toen een mooie naam maar zou het nu niet meer willen hoe stom het ook is .. het is en blijft een leuke naam maar alleen door een persoon kunnen ze weer niet zo aantrekkelijk zijn

VOor een jongen vind ik Luca of Senna erg mooi en voor een meisje Isa - Beau of Vera - Lynn...

De enige naam die m'n vriend en ik allebei mooi vinden is voor een jongen: Cas
De meisjesnamen is hij nog niet zo weg van... maar laat hem er gewoon langzaam aan wennen dan vind ie het straks vast wel mooi!

Groetjes Suus

hallo

heb als het goed is gister mijn nod en de rd zijn nog niet gekomen.

een naam al vast dit heeft  mijn vriend  altijd gezegd en het betekend ook veel voor hem om die naam te nemen.lekker hollands joost.

voor de rest hebben we er nog niet echt over na gedacht.

Ik ga morgen een test halen .. Ben al een hele poos over tijd! Maar vorige week gaf die nega aan .. Heb al buikkrampjes gehad dus ik begrijp het niet

Terug
Bovenaan