Namen?!?!?

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Mischien een beetje vroeg maar was er toch nieuwschierig naar.
Hebben jullie al over namen nagedacht, of weten jullie de namen mischien al zeker.
En waar hebben ullie de namen vandaan?

Ik vraag dit omdat wij wel een aantal leuke meisjesnamen hebben maar absolute geen jongensnaam kunnen bedenkten!

grt
Anita

Bij onze eerste hebben wij het er daar pas met zo'n 7maanden zwangerschap echt serieus over gehad.... moet je echt ff voor gaan zitten...
In veel tijdschriften staan soms namen en op internet kun je ook veel tips voor namen vinden. of evt. allebei namen opschrijven die je mooi vind of iets van overleden geliefden familieleden...
Wij hebben nu dus een zoontje en dus nog een beetje een meisjesnaam overgehouden, we hebben m al wel aangepast inmiddels..maar over de jongensnaam ben ik nog niet weer aant nadenken hoor....dat komt wel...
Liefs mij

het is natuurlijk heel persoonlijk maar onze jongste heet Collin en dat is na 5 1/2 jaar nog steeds een super naam

maggi

Zelf vind ik de volgende namen leuk:

Axel
Lucas
Luka
Xander
Yves
Zeno

En voor de meiden:

Florence
Verona
Luca
Noa
Bent(h)e
Finn

Denk tot het dat ff was...hahaha eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk he...

Hoi Mama22

Ik vind daar inderdaad wel leuke namen tussen zitten.
Maar mijn vriend is daar wat mouilijker in.
Die wil simple nederlandse namen die zacht klinken!?!?!?!?!
Dus niet met een harde rrrr of tttt of zo bedoeld ie geloof ik?

Ik vind Sam of Robin bijvoorbeeld heel leuk maar dat vind mijn vriend echt niets.

grt
Anita

Namen zijn idd heel persoonlijk. Mijn naam komt uit een brei tijdschrift van mijn oma, hahah. Mijn moeder zag toen de naam Natalie staan, maar vond het mooier met een H er tussen.

Toen mijn vriend en ik nog niet heel lang samen waren hadden we het er eens over. En hij weet al een meisjes naam. Of het dit uiteindelijk ook zal worden weet ik nog niet, maar hebben toen gezegd van ja dat word het, hihi.

Voor een jongen vind ik Milan heel leuk. Maar een vriendin van mij is ruim een jaar geleden van een zoontje Milan, hihih. Dus dat word het niet. Ik heb nu wel een naam in gedachten, maar weet nog niet wat mijn vriend er van vind. Zover is het nog niet. Eerst maar eens zwanger mogen worden. Maar fantaseren blijft leuk.

Gr. Nathalie

hoi nathalie..

Ik zie aan je jaartal dat je 24 bent. en bezig bent voor je 2e kindje.
ik word 21 en mijn 24 jaar en ben net gestopt met de pil.
maar ik twijfel nog zoveel, over of we het wel kunnen en financieel enzo.
ik twijfel altijd.. ben bijna nooit zeker van me zaak.
heb jij dat ook gehad omdat je toen ook nog best jong was?
de ene dag denk ik YEs we gaan er voor, en soms denk ik waar beginnen
we aan. terwijl ik goed nadenk dat het me harstikke leuk lijkt.
HELP!!

groetjes mirjam

quote: mir21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 10:22:25'));

hoi nathalie..

Ik zie aan je jaartal dat je 24 bent. en bezig bent voor je 2e kindje.
ik word 21 en mijn 24 jaar en ben net gestopt met de pil.
maar ik twijfel nog zoveel, over of we het wel kunnen en financieel enzo.
ik twijfel altijd.. ben bijna nooit zeker van me zaak.
heb jij dat ook gehad omdat je toen ook nog best jong was?
de ene dag denk ik YEs we gaan er voor, en soms denk ik waar beginnen
we aan. terwijl ik goed nadenk dat het me harstikke leuk lijkt.
HELP!!

groetjes mirjam

http://t2.lilypie.com/VAs0p2.png

Terug
Bovenaan