A Anoniem Guest jul 15, 2004 #10 ik vind kay leuk, maar mijn man vond dat helaas niks, misschien jullie wel?
A Anoniem Guest jul 15, 2004 #11 Hoi, Wat vind je van Bo? Vind ik een keileuke naam. Minder vind ik; Loek, Siem, Vince, Nick, maar je moet zelf maar even kijken wat je hiermee doet.
Hoi, Wat vind je van Bo? Vind ik een keileuke naam. Minder vind ik; Loek, Siem, Vince, Nick, maar je moet zelf maar even kijken wat je hiermee doet.
A Anoniem Guest jul 15, 2004 #12 Stef? Rob? Ben? Zelf vind ik jacco leuk maar dat past niet bij onze achternaam
A Anoniem Guest jul 15, 2004 #15 Renzo! Die is inderdaad ook stoer. Die zet ik op mijn lijstje. Zo heette toch een gozer die meedeed met Temptation Island? Was een lekker ding, dus gelijk een leuke associatie bij de naam.
Renzo! Die is inderdaad ook stoer. Die zet ik op mijn lijstje. Zo heette toch een gozer die meedeed met Temptation Island? Was een lekker ding, dus gelijk een leuke associatie bij de naam.
A Anoniem Guest jul 15, 2004 #16 Ik vind Jip ook een hele leuke naam. Ben zelf trouwens 13 mei bevallen van een zoon die Milo heet. Die hoor je tenminste niet vaak!! Succes!!
Ik vind Jip ook een hele leuke naam. Ben zelf trouwens 13 mei bevallen van een zoon die Milo heet. Die hoor je tenminste niet vaak!! Succes!!