Namen

Wij wilden ook Max, tot twee weken geleden.
We zijn in zeven mnd tijd drie honden tegen-gekomen die Max heten en twee keer in de krant gelezen dat er een Max geboren is.
Voor ons dus toch iets meer 'unieks'.
We zijn nog op zoek.

Oscar vind ik ouderwets.
Maar dat is mijn mening.
 
Vind persoonlijk Max echt typisch een hondenaam en bij oscar denk ik altijd aan die zoon van Hans kazan Oscar en Renzo ofzo. Ha ha. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten ik kan wel ergere namen bedenken. Zoals laatst hoorde ik van een collega dat ze een vrouw tegenkwam met 3 zoontjes en 2 daarvan heetten Sam en Moos! Nou vraag ik je! Dus eigenlijk zijn er geen stomme namen het is alleen wat je zelf mooi vind of niet. Succes hiermee
Groetjes Esther.
 
Ons kindje gaat Max heten, maar dan wel op zijn engels uitgesproken (je zegt mex dus). Ik vind het geen hondennaam, ander ging ik mijn kind natuurlijk niet zo noemen.

Het is inderdaad een kwestie van smaak, Oscar vind ik zelf wat minder. Ik vond Julian erg leuk (ook op zijn engels uitgesproken dan) maar dat vondt mijn vriend minder.

Nu wordt het dus Max en zijn tweede naam word Andrew.


groetjes, jane31wk
 
Ik weet niet of je in verwachting van een tweeling bent of dat je zit te twijfelen tussen deze 2 namen, maar ik vind ze in ieder geval niet zo bij elkaar passen. Bij Max zie ik een bijdehand mannetje, beetje stoer en bij een Oscar zie ik een beetje een nerd met brilletje. Oooo dat klinkt wel een beetje zielig eigenlijk...Maar goed, dat is het beeld dat bij mij naar boven komt...Niet lullig bedoeld verder ofzo....
 
Terug
Bovenaan