Namen

ik vind max erg leuk en oscar ook minder,beetje wat anoniem hier boven zegt.ik vind bij zo'n korte naam iets als pim,puck beter passen,maar da's persoonlijk natuurlijk.

succes!
 

Max vind ik een te populaire naam, ik hoor 'm zoooo vaak (ik werk met kinderen dus daarom hoor ik de naam vaak). Maar het is natuurlijk heel persoonlijk of je dat vervelend vind of niet.
Oscar komt minder vaak voor maar vind ik ook niet zo leuk eerlijk gezegd..
Sorry..
 
Hoi

Ik vind Max een hele leuke naam!
Mijn kat heet Max en het zoontje van een vriendin ook, maar anders was het voor ons ook zeker een optie geweest.

Oscar vind ik persoonlijk ook wat minder. Maar je moet gewoon doen wat jullie samen mooi vinden!!!

(Moeilijk is dat trouwens wel; wij zijn er ook nog niet uit. Voor een meisje kunnen we het redelijk eens worden, maar een jongen.....)
 
onze hond heet ook max. maar ik ken ook een jongetje dat zo heet. dus het kan best. ikzelf vond het echt een leuke hondenaam. onze andere hond heet trouwens hector, zo noem je je kind dus niet!

groetjes mirjam
 
Dankjewel allemaal.
Het is niet voor een tweeling, het was om een keuze te maken. Max wordt het dus niet: idd te veel en ook veel dieren met deze naam. Oscar vind ik nog steeds een mooie naam, maar... ik wil mijn kind natuurlijk niet ongelukkig maken met een naam die niemand mooi vindt! Wat moeilijk zeg... ik ben over 2 en half week uitgerekend!
Julia
 
Terug
Bovenaan