namen

He hoi nou vind Lieke een super leuke naam hoor, Stijn vind ik ook wel leuk alleen vind ik persoonlijk Tijn leuker maar ja dat moet je helemaal zelf weten!
P.s Die troela's die hier zo dom op reageren hebben ook niks beters te doen want ze klikken toch je bericht aan om een reactie te geven!! Ha ha Veel succes! Liefs Esther

he toppie die leuke reacties..
heel erg bedankt..
Trouwens wist niet dat stijn populair was.
Jammer dat jullie zwanger zijn.. word eerst maar eens volwassen.
( diegene met leuke reacties, heel erg bedankt )
Het forum hier wordt steeds gezelliger.

groetjes

hoi ik ben manuela en ik vin die reactie's ook maar kinderachtig ik vindt het ook geen mooie namen maar dat kom om dat ik van langere namen hou maar als jij ze wel mooi vindt mot je het gewoon zo laten het gaat om jou kindje en niet dat van een ander toch en ik ben nu 30 weken en twijfel ook nog wel eens bij mij gaat het om de namen larissa en maikel groetjes manuela wolters

Walgelijke namen hoor Stijn of Lieke.Of is het de bedoeling dat ik het ontzettende mooie namen vind.Je wacht alleen maar op leuke reactie's,dus wat wil je nu eigenlijk?.Je vraagt toch om een mening?.De personen die de namen lelijk vinden die worden gezien als kinderachtig.Lekker duidelijk allemaal!.

Terug
Bovenaan