namen

Hoi Coortje,

Sorry dat ik hier even binnen komt vallen . Misschien ken je mij nog wel van het "als het wat langer duurt" forum. Ik heb daar een tijd geschreven in de tijd dat jij er ook was.
Ik heb een dochter, Tessa, die is nu 16 mnd (18-10-07), een wondertje gekregen via IVF.
Ik ben nu alweer 21 wkn zwanger van ons 2de wondertje. Deze keer ben ik binnen 1 maand spontaan zwanger geworden .

Maar goed, mijn vraag hahaha;
Ik zag tussen jou jongensnamen de naam Liam staan.
Toen ik zwanger was van Tessa hadden we voor een jongen Liam in gedachten (we wisten het geslacht niet). Nu vinden we deze naam nog steeds erg leuk dus als dit een jongetje wordt gaat het  Liam heten (ook deze keer willen we het geslacht niet weten).
Ik kom deze naam (bijna) nooit tegen dus vandaar dat ik hier nu even binnenrol.
Mijn vraag aan jou is; hoe spreken jullie deze naam uit?
Als Li-am of Li-jum?

groetjes Kruimel

Hey Kruimel leuk om jou hier weer ff te zien. Jeetje zwanger van nr twee gewelig joh.
Ik hoop zelf ook nog een keer zwanger te mogen raken en we gaan in Juni starten met de medictaie en verder behandeling in ziekenhuis vind het spannend en eng tegelijk. Mooi dat Cora en jij toch vrij snel zwanger zijn geraakt dat scheeld een hoop rompslomp en verdriet. Nou meiden geniet lekker ervan en nog ff en dan lopen er twee kiddies rond.

Liefs van Mariska en Zifjon 13 maanden.

heeeeeeeeeeey kruimel

Zeker herken ik jouw!!! Jeetje wat tof zeg, in 1 keer zwanger wat goed!!!! Gefeliciteerd!! En al 21 weken gaat lekker hard! Heb je de 20 weken echo ook gehad? Weet je wat het is?

Ik spreek Liam als Li-am uit maar hoor ook wel Li-um idd! Maar deze naam word het bij ons niet, lijkt teveel op Lynn.

Vind momenteel Roan erg leuk, maar ben ook nog op zoek naar een nederlandse naam met 1 of 2 lettergrepen maar geen top 10 naam zoals daan ofzo!

Moeilijk moeilijk moeilijk!!!

liefs

Hoi Coortje,

Leuk zeg, dat je me nog ken .
Ik zit altijd overal te neuzen en kwam opeens jou naam weer tegen, SUPER dat jij ook weer zwanger bent. Je bent toch in Oktober uitgerekend? Mooie maand hoor, ben ik ook in bevallen van Tessa (18-10-07).

Wij hebben vorige week dinsdag de 20 wkn echo gehad (ik was toen precies 20 wkn).
En nee.....wij weten het geslacht niet.
Wij vinden het zoveel leuker / spannender om het niet te weten, bij Tessa wilden we het ook niet weten. Het is zo'n mooi moment om als het op je buik wordt gelegd pas te zien of je een zoon of dochter hebt gekregen, echt prachtig gewoon.

Wij vinden Li-am ook mooier klinken dan Li-um. Maar omdat je deze naam zo weinig hoort vroeg ik het me gewoon af.
Roan vind ik ook erg mooi hoor, goede keuze ook .
Ik werk op een kdv op een peutergroep en ik heb een tweeling in de groep die Maik en Lynn heten. Dus als je het mij vraagt, dan zeg ik Maik / Mike.
Dat hoort gewoon bij elkaar (maar dat komt omdat ik niet anders gewend ben).
Het is een leuke korte, stoere  naam, weet alleen niet of hij vaak voorkomt (en daar hou ik dan ook weer niet zo van).

Geniet van je zwangerschap want het gaat erg snel allemaal.

liefs Kruimel

Hoi

Wat dacht je van Luuk ?
Zo heet onze kanjer.

Past leuk bij Lynn.

groetjes Eva

Je weet dat Roan op deze manier gespeld een Friese naam is? Verder vind ik Peter heel mooi, die hadden wij als jongensnaam.

Of:
Patrick
Jeroen
William
Ronald

Terug
Bovenaan