Namen

Hey Evi!

Bedankt! Ik heb het nu ook gevonden, is trouwens ook een leuke site he, grappig om te zien of de naam bij die van jouw "past" :)

groetjes,
Indra

Ik heb zelf de uiteindelijke beslissing genomen, mijn man vind de naam mooi, maar hij heeft er niet HET gevoel bij, zoals hij wel bij Feline had.

Maar ik heb er wel HET gevoel bij en dat heeft hij bij geen enkele naam.

Maar wat voor soort naam zoeken jullie?

groetjes Mariska

Haha heel herkenbaar, dat de ander de naam waarmee de een komt niks vindt en omgekeerd. Moeilijk hoor! We hebben nog wel even, maar toch.. Het is inderdaad prettig een keer een knoop door te hakken en dan nog een tijdje te hebben om aan die naam te wennen..

Hallo allemaal,
Soms word ik echt een beetje moe van mijzelf...
Wij hebben eigenlijk al heel lang een naam voor een jongen en een meisje.
In het begin nog wat andere opties bekeken, maar deze zijn perfect. En toch...kan ik nu ineens vertwijfeld denken: 'is dit wel DE naam?' 'Is die andere toch niet leuker?'
Aaargghh.. wat een verantwoordelijkheid eigenlijk dat kiezen van een naam, maar tegelijkertijd ook zo leuk!
Groetjes Evi

Nou, de meisjesnaam zijn we ook eindelijk uit.
Het wordt toch de naam die ik al jaren mooi vind.
Eerst vond m'n man die naam niet echt mooi , maar hij heeft van de week in de vrachtwagen (hij is chauffeur) de hele tijd die naam hardop gezegd en nu is hij er helemaal aan gewend whahahahaha

Heerlijk dat jullie er uit zijn! Onze "shortlist" bevat nu nog slechts 2 namen, jeej! Het enige probleem is dat ik een duidelijke voorkeur heb voor naam A en mijn vriend natuurlijk voor naam B.... typisch!
Maar ach, het wordt dan toch al een van beiden en ik ben nog geen 29w dus we hebben nog even he, zal wel rijpen!

Terug
Bovenaan