namen

Hebben jullie al een naam bedacht voor de baby?? Wij willen niet wetenwat het wordt, dus we moeten zowel jongens als meisjes naam. Bij onze eerste waren we er heel snel uit, maar deze keer vind ik het een stuk moeilijker.

groetjes nynke

ook ik moet zeggen dat ik het deze keer moeilijker vind, bij yara waren we snel uit een jongensnaam, maar die vind ik nu niet meer zo leuk.. een meisjes naam was toen erg moeilijk (niet voor mij maar mn man vond niks leuk). en nu elke naam die ik noem vind hij het-net-niet zoals hij dat dan zo leuk zegt .
we moeten ook 2 namen want we willen ook niet weten wat het word. vind het echt lastig

Ik heb ook nog geen idee. Wij willen wel weten wat het wordt, maar dat duurt nog 8 weken. Tot die tijd blijven we gewoon nog 2 namen verzinnen. Soms denk je dat een naam leuk is, maar als je het een paar keer hard op zegt, is het toch weer niks . Lastig.

Groetjes Wendy

Ik weet nog niet of ik wil weten wat 't wordt. Mijn man wil t wel weten, maar hij kan ze mond toch niet houden als ik t niet wil.

Maar een jongensnaam hebben we eigenlijk al die we beiden leuk vinden,
maar meisjesnamen is bij ons echt een ramp. Hij vind de namen die ik verzin niet leuk en andersom dus maar hopen dat 't een jongetje wordt hihi

liefs masrya 15.1

Gelukkig hebben mijn man en ik bij de vorige zwangerschap 2 jongens en 2 meiden (ook al in volgorde van geboren worden(indien het er 4 worden?!)) namen bedacht die we nogsteeds helemaal geweldig vinden.
Wij zijn er dus (tot nu toe) uit wat het gaat worden qua naam.
We moeten natuurlijk nog afwachten of we de namen over een paar maanden nog steeds zo leuk vinden.

Dit keer willen we wel weten wat het geslacht wordt, bij de vorige wisten we het niet. Ook heel spannend maar nu lijken we veel nieuwsgieriger naar het geslacht dan bij de vorige. Gek he?

Nou succes met het bedenken van namen! Een heel pittige klus!

marina

Natuurlijk ben ik ook  al druk aan het namen verzinnen! Dit is onze tweede, dus ook wij hebben nog heel wat namen op stapel staan. Hoewel er nu toch weer nieuwe zijn toegevoegd.

Ik wacht even af wat het gaat worden. Over ongeveer 6 weken hebben wij de 20 weken echo en hopelijk kunnen ze dan zien of het een jongen of meisje is. Dan hebben we al één geslacht minder om een naam voor te verzinnen, want ik vind het best weer moeilijk!

We hebben voor beide geslachten nog niet echt een naam die er uitspringt. En ik merk ook dat ik in gedachten steeds wissel. Dan noem ik mijn baby ineens bij een hele andere naam en dan blijft die weer een paar weken hangen. Nou ja, nog weeeeeeeeeken te gaan...

Groetjes, Marisa

namen.... praaat me er niet van!!! bij de eerste wisten we het zeker, de dag na de positieve test al! Bij de tweede kwamen we er niet uit, we hebben het zelfs nog gewijzigd toen we al een proefdruk van het geboortekaartje hadden!!
Nu voor de 3e hebben we al wel een meisjesnaam... zul je zien dat het een jongetje wordt ;)

Terug
Bovenaan