namen

Bij de eerste hadden we al heel lang een jongensnaam. Maar ja, het werd een meisje, dus na de 20 weken echo moesten we druk aan de slag. De namen die ik mooi vond, vond hij niks en andersom. Uiteindelijk hebben we een naam gevonden die we beide geweldig vinden (Noa). Nu hebben we voor de tweede al wel een meisjesnaam (Yara), zal je zien dat het een jongen wordt!!

Wij hebben vanaf de eerste dag de naam als voor ons tweede hummeltje, dat hadden we bij onze dochter Puk ook en ook de tweede naam is unisex dus dan hoef je er meteen maar eentje te verzinnen! :) De tweede naam hebben we inmiddels ook omdat we het geslacht nu weten, dus wij zijn er uit! :)

Gr Lot

Ik vind het ontzettend lastig!!! Een meisjesnaam komen we wel uit, maar een jongensnaam? Ik vind het supermoelijk... Ik wacht nog even af tot de echo, en als we dan het geslacht weten gaan we wel verder zoeken.
Ik ben dus op zoek naar een originele jongensnaam.... als iemand suggesties heeft?

Hoi

ben er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig...... we hebben nog wel een lijstje met namen van de eerste keer... we zullen wel zien. Heb 9 februari een echo om te kijken hoever ik nu eigenlijk precies ben en wacht daar eigenlijk op. Wil eerst gewoon nog weten of het allmeaal goed zit.

Groetjes
Alberdien

Hoi,

Ik heb al een leuke meisjes naam, maar een jongensnaam....dat is echt moeilijk.
Mijn man wil pas na de 20 weken echo meedenken, we willen wel graag weten of we een zoon of dochter krijgen, dan hoeven we maar 1 naam te kiezen.

Gr. Gea

Hey,

Hier het zelfde probleem als bij veel van jullie!!!
We zijn het eens over een meisjes naam maar over de jongens naam niet! mijn man vind er maar 1 leuk en wil niet luisteren naar een andere naam voor een jongen.

Dus we gaan nog even door met zoeken naar de perfecte naam.
En over 4 weken hebben we de 20 weken echo dus dan weten we waar we ons op moeten richten.

succes allemaal
groetjes Snoopy

hallo allemaal,

ik heb voor als het een meisje word de naam 'anne-lot'
en als het en jonge word is het 'mike'

ook ik vond het lastig om een naam te kiezen maar de meisjes naam was ik vrij snel uit omdat eigenlijk mijn oudste dochter lotte zou heette maar dat werd later bridget
en mijn jongste wilde ik anne noemen naar mijn moeder maar die wilde dat niet vond ze zielig die naam dus werd het 'melanie', en hellaas overleed mijn moeder  6 maanden na de geboorte van mijn jongste dochter melanie toen vond ik het heel erg dat ik haar toch niet zo genoemd had,
dus vandaar dat ik mijn kindje als het een meisje word -wat ik stiekem wel vermoed- 'anne-lot' ga noemen.

groetjes lisa

Terug
Bovenaan