Namen!

Een beetje vroeg, ik weet het, maar wie van jullie zijn er al uit de namen?
Wij waren er op de dag van de postitieve test al uit. Misschien komt dat ook wel omdat het bij ons 3 jaar heeft geduurd voordat we zwanger raakten, dus we hebben 3 jaar lang kunnen nadenken, haha.

En voor de gene die al een (of meerdere) kindje(s) hebben, vinden jullie het belangrijk dat de naam bij namen van de andere kids passen? En hoe heten jullie kids?

liefs, Nicole 4w6d
mama van Delani 15-01-2006

Hoi Nicole,

Ik ben ook al een beetje aan het kijken voor een naam onze dochter van 1 heet Nynke,wat ik zelf voor een meisje een mooie naam vind is Sterre maar mijn vriend weet het niet of hij dat wel mooi vind.
Voor een jongen vind ik het moeilijk ik kijk inderdaad wel een beetje wat er bij Nynke past.
WIj hadden Nynke haar naam pas in week 39 omdat we telkens maar twijfelde hahaha!

Liefs Zonnetje

Hi!

Het enigste waar ik op let is de beginletter. Ik vind het handig als iedereen een ander beginletter heeft, vooral met de post. Dus bij ons mag het niet beginnen met de letters B (mijn man), N (mijn naam), D (mijn dochter)
en de letter W. Onze achternaam begint met de C en dan worden de initialen WC.... Niet zo charmant dus, haha!
Verder kijk ik niet "of het wel bij elkaar past". Uiteindelijk went iedereen aan een bepaalde combi, wij moeten het gewoon een mooie naam vinden!

Maar gelukkig zijn we, zoals ik al zei, er helemaal uit! Nu maar hopen dat ik door alle zwangerschaps hormonen die namen ook leuk blijf vinden....

Liefs!

Wij zijn er ook al helemaal uit.
Jongens en meisjes naam het was niet zo moeilijk mijn man zegt als hij het mooi vind altijd gelijk ja is goed. dus das lekker makkelijk.
groetjes jet

Ik verwacht dat dit nog een lastige dobber gaat worden. Mijn man is engels, en ik nederlands, ik zou het fijn vinden als de naam in het engels en nederlands hetzelfde uitgesproken kan worden, zodat het kindje hetzelfde heet bij bij beide families.
We hebben vorige week samen op zo'n namen website gekeken en elke naam waarvan ik zei, die is leuk, daarvan zei mijn man, mwah!!!
We hebben nog even de tijd!
GRoetjes

Een jongen vinden we niet zo moeilijk, maar een meisje vinden we toch wel lastig. We hebben al een jongen en een meisje en de namen moeten volgens ons toch wel een beetje bij elkaar passen.

Ook wij hebben de namen al uitgekozen.
Gewoon omdat we het lijstje van de vorige keer nog hadden bewaard en die passen ook allemaal bij de naam van me zoontje.
Voor een jongetje wordt het quinn en voor een meisje thirza.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan