namen

He meiden,
Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en hopelijk blijft alles goed gaan maar we zijn nu al over namen aan het fantaseren,hebben jullie al een naam?
en wat vinden jullie van de namen:voor meisje:Zyara? en jongen:Quinten of Quinto?
hoor heel graag jullie eerlijke mening.
liefs jootje

Meisjesnaam prachtig!!!! ik ken een meisje Ziahra! en Quinten vind ik lief en stoer tegelijk!
ik heb al 3 kindjes dus ik heb echt nog wel even nodig om daar een naam bij te knutselen, maar dat komt nog wel.. tijd genoeg! hihi

liefs

Bedankt voor de leuke reactie zoals jij Ziahra schrijf vind ik ook heel mooi!
daarnet kwamen we op de jongensnaam:vigo
vinden we ook heel mooi.zo kan je eindeloos door blijven gaan he.succes met namen verzinnen
liefs jootje

Ik vind allebei de namen voor zowel jongen als meisje erg leuk.. Wij hebben het er ook al over namen, hebben voor zowel jongens als meisjes een aantal namen maar kunnen nog niet kiezen, gelukkig hebben we ook nog tijd zat.

He josanne, Figo is thais, en mijn zus haar kater heet zo dus ik kan daar geen mening over geven.

Ik vind quinten leuker dan Guinto.
maar je moet doen wat je zelf het leukst vind.

Hebben jullie ook dat je als je partner een naam noemt dat je dan mensen voor je ziet die die naam dragen, en dat je dan denkt neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

haha Jepp!
bij onze eerste kreeg ik bijna een hartverzakking! mijn vriend noemde namen op! dat ik dacht WHAT!!!
haha gelukkig zijn we er telkens weer samen uitgekomen!
ik schrijf ze nog maar niet op omdat dit natuurlijk een openbaar forum is!
ik heb ook al eerder bij een mamaclub gezeten en we hebben nu een prive hyves! erg gezellig!
en Josanne, ik vind Quinten het mooiste!!

liefs

dat is misschien wel een goed idee een prive hyves! iedereen kan dit lezen. (als je zoekt op google vind je dit ook...)
wij hebben al een aantal namen bedacht, maar zijn het soms ook zo niet eens. heel erg. hopelijk zijn we er tegen die tijd uit, haha!

hmmm.. heb geen hyves :p jammer...

Wij hadden al lang voordat ik ooit zwanger raakte een meisjes naam. Wij liepen ooit ergens met de hond, en toen zei ik ineens: wat vind je hiervan... en toen zij hij.. dat is mooi! en we vinden dat nog steeds...
Jongens naam is moeilijker. Hij wil perse dat als het een jongen wordt dat hij vernoemd moet worden naar hem...

Terug
Bovenaan