namen

wat leuk dat jullie de naam allebei nog mooi vinden! over de jongen: wil hij dan dezelfde naam voor zijn kind? wij zijn het wel redelijk over een jongensnaam eens.meisjesnaam wordt moeilijk...

ja.. precies dezelfde... Dus ik had een alternatief, je kan zijn naam namelijk op zijn frans uitspreken, of twee letters weg halen en het op zijn nederlands uitspreken. en dan klinkt het net iets anders, maar het lijkt hetzelfde... maar dat vind hij dan ook niet goed genoeg... dus daar zijn we nog niet uit. misschien toch hopen op een meisje ;)

lastig, zou wel een naam doen waar jullie allebei een goed gevoel bij hebben. persoonlijk vind ik dezelfde naam als de vader niet leuk. maar misschien kan je er nog aan wennen..? succes!

@truckerbabe: Ik vind het een beetje raar dat je vriend in zijn eentje die keus gemaakt heeft...

@Josanne: Ik vind Quinten het leukst, maar Quinto is origineler... Niet eerder gehoord nog!!

Wat vinden jullie van Juul(tje), Gijsje en Guusje voor een meisje?

Liefs!

Vigo is ook leuk!! Ik krijg mijn vriend maar niet overtuigd van Juulitje..( een van mijn favo's) momenteel vinden we allebei Roxy erg leuk...

Voor een jongen staat het eigenlijk al vast, dat wordt Niek...

Liefs!

Terug
Bovenaan