Namen......:)

Hey meiden,

Zijn julie ook al bezig met de namen, of hebben jullie ze al of wachten jullie tot je weet wat het word en gaan jullie dan aan de slag?
Wij hebben de namen al, jongensnaam stond nog klaar en meisjes naam (2) hebben we ook. We kunnen nog niet kiezen hihi.
Op 19 oktober hebben we een pretecho en dan weten we ook wat het word. Mocht het weer een meisje zijn dan moeten we het er maar eens over hebben welke van de 2.
Gaan jullie je kindje ook vernoemen?
Wij wel hebben het met Floortje ook gedaan (niet omdat ze gedoopt word) gewoon omdat ik vind het wel wat heeft.

gr louise

Hoi Louise!

Ja, wij hebben de namen ook al!
Zowel voor jongen als meisje (Floortje vind ik ook heel leuk trouwens!)
Jongensnaam vonden we lastig, maar we lagen paar weken geleden lekker in bed en toen viel me een naam in die manlief ook meteen heel gaaf vond :)

Onze kleine wordt wel gedoopt en daar zijn doopnamen ook gebruikelijker.
Een jongen krijgt de 1e doopnaam van de opa's, een meisje van de oma's.

Hoe heet Floortje voluit?

liefs,
Juulke

Hai hai. Meisjes namen daar zijn we wel uit tenminste we hebben een paar leuke. Maar jongens namen!!! Pffff wat is dat moeilijk! Tips zijn welkom. Willen geen standard naam wel wat aparts maar niet iets wat je veel hoort.

Liefs tamjo

Floortje heet voluit Floortje Edith Maria.
Floortje vonden wij gewoon een hele leuke naam en daarna is ze vernoemd naar mijn moeder en schoonmoeder.
Heel traditioneel maar vind het wel heel bijzonder en mooi om te doen.

liefs louise

Hoi,
Wij hebben nog geen namen, ik had een voorkeur voor een meisjesnaam (nog van de jongste) maar mijn man wil die niet meer,,pff balen, nadeel is dat we nu met 3 namen van de andere rekening moeten/willen houden, is het leukst als het er weer bij past ;-)
Doopnamen is wel al duidelijk, voor een jongen weer dezelfde als bij zijn broers, bij een meisje vernoemen we naar mijn moeder en de tante van mijn man :)Liefs

Ik heb werkelijk nog geen idee...
Tijd genoeg nog hoop ik!
Ook wel handig als je weet wat het is..maar voor de zekerheid zou ik voor het andere geslacht ook een naam paraat willen hebben.

Mijn zoon heet Daan, blijf ik een mooie stoere naam vinden!

We weten nog niet wat het wordt, maar voor een jongen zijn we er al uit. Voor een meisje nog niet, er staan een paar namen op ons lijstje.

GR Ingrid

Onze namen zijn vanaf de bevruchting al bekend. hihi.
Onze jongensnaam gaan we de eerste letters van onze vaders gebruiken. niet echt om te vernoemen maar we vonden die naam echt wel heel mooi ! meisjes naam vind ik persoonlijk lastiger, er zijn zoveel mooie jongens namen vind ik.

@Tamjo:
Hier paar namen: (die van ons zit er ook bij... hihi)

Imro
Mirco
Maro
Okko
Mika
Okke

Het is niet echt standaard. Je moet er van houden, maar ik vind ze echt allemaal geweldig !!

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan