Namen:

Hoever zijn jullie met de namen voor jullie toekomstige beeb???

Wij zijn er voor een meid helemaal uit en hebben 3 reserve namen voor et geval iemand in onze omgeving 'onze naam' "inpikt"

Maar voor een jongen hebben we nog steeds maar 1, en we hebben al zo ontiegelijk veel lijstjes bekeken... pfff heb geen idee of we dr nog namen bij krijgen voor een jongen... vind dat zo moeilijk....
We vinden allebei Robin wel mooi, maar een nicht van mij, haar zoontje heet ook zo... en wij willen eigenlijk geen dubbele namen in de familie ondanks dat we niet veel contact met hun hebben.
Dus nu kunnen we 2 dingen hopen... dat het hier een meid word haha, of dat degenen in onze omgeving die voor ons bevallen, niet de naam kiezen voor een jongen die wij nu hebben gekozen...
Hoe lijkt et bij jullie???

Hoi hoi,

Ik kan me voorstellen dat het idd moeilijk is zoals eerder verteld vernoemen wij de baby en ja je hebt dan wel veel dubbele namen in de fam maar ja weet al niet beter haha. Maar idd wel slim van jullie die reserve namen zo is mijn neef afgelopen maand vader geworden en die vernoemen niet en hebben het meisje Britt genoemd leuke naam maar je kan merken dat die hier nu populair is want heb hem na hun al 3 keer weer gehoord hiero. Ach dat zul je toch een beetje houden denk ik maar idd het is wel moeilijk dan. Wens je veel suc6!!!!

We waren voor de zwangerschap al uit over een jongensnaam haha

Voor een meisje hadden we 8 namen die we leuk vonden en gingen die ieder voor zich ranken.
Wat bij mij op 1 stond stond bij mijn man op 6 etc. We kwamen er niet echt uit.. Dus hebben het even laten liggen voor ma de 20 weken echo.
Gelukkig maar.. Want we hoeven er 'gelukkig' niet meer over te peinzen ;)

Succes!!

Wij hebben wel heel veel namen die het niet gaan worden. Verder is het nog erg moeilijk.
Mijn vriend wil gewoon wachten tot na de 20 wekenecho en dan alleen een naam kiezen die nodig is.
Ik zou dan alleen erg bang zijn dat ze het niet goed hebben gezien en dan heb je helemaal geen naam..

Maar ja, we hebben nog ruim 20 weken de tijd....

Iedereen succes met kiezen!

Ja met vernoemen vind ik het anders... Maar wij kiezen daar bewust niet voor.
En aangezien mijn zusje voor mij aan bevalt... wil ik niet lastminute nog een andere naam moeten kiezen... En wij willen het geslacht niet weten dus moeten zowiezo voor beide een naam verzinnen.
Ach we zullen er vast wel uitkomen.... maar vind het bar en bar moeilijk, terwijl de meidennaam al gekozen was voor we uberhaupt zwanger wilden worden... Wij reden nml langs een nieuwe flat die gebouwd was, en daar stond die naam met koeie letters op... We keken elkaar aan en zeiden op de seconde nauwkeurig goh das een leuke naam. En dat vinden we nog steeds... En de reserve namen kwamen ook uit het niets op ons pad...
Maar die jongensnaam... naja ook wij hebben nog wel even de tijd...
Maar wil daar ook niet te lang mee wachten.
Mijn zus is in haar 2e zwangerschap opgenomen met 26 weken omdat ze weeen kreeg, en zij hadden nog niks geen naam geen kaartje... Gelukkig is het nog een poos blijven zitten na veel medicatie maar dat heeft me toen wel aan het denken gezet. Lastminute moeten kiezen is echt niet prettig.

hoi,
wij vernoemen ook en mijn zoontje heet naar mijn schoonvader. deze keer is dus mijn kant aan de beurt :)! mijn vader of moeder dus. een meidennaam hebben we al, een jongensnaam is wat moeilijker, maar we hebben de tijd nog!! ik ga de namen hier niet neerzetten want stel dat er iemand meeleest die mij kent ;)!! wij willen ook niet weten wat het wordt dus moeten wel 2 namen hebben! bij mijn zoontje wisten we alleen een jongensnaam en toen hebben we bij de 20wekenecho gekeken wat het was, en hoera het was een jongen dus hoefden we niet meer voor een meidennaam verder te zoeken!

Een meisjesnaam was ook hier niet moeilijk. Ik wist al jaren hoe mijn dochter gaat heten ;) Gelukkig vindt mijn man het ook een mooie naam.
Een jongensnaam zijn we nog niet uit, we hebben al wel wat mooie, maar nog niet definitief.
Of we nog gaan vernoemen weten we ook nog niet zeker, aan de ene kant wel leuk, maar onze ouders hebben ook weer niet zulke leuke namen...
Als we gaan vernoemen dan doen we dat in de 2e en/of 3e naam, niet de eerste.
We willen als eerste en als roepnaam een naam die we zelf kiezen en mooi vinden.

Wel opvallend dat veel al wel een meiden naam hebben en nog geen jongens naam..!

Ja wij kunnen er ook maar niet uitkomen! Ik vind het zo moeilijk. Qua meisjes namen hebben we wel de zelfde smaak, qua jongens namen liggen we wel wat verder uitelkaar. Maar goed we denken rustig verder!

Terug
Bovenaan