Namen:

wij hadden de namen al voor de zwangerschap en we waren het er allebei direct mee eens voor een jongen zowel als voor een meisje en reserve doe ik niet mocht het zijn dat er iemand of te veel van geboren worden zie ik het dan wel dat had ik wel met mijn eerste maar de naam die ik toen had werd echt veel gebruikt toen en de reserve nooit
de namen die we nu hebben heb ik al heel lang niet meer gezien de meisjes naam is vorig jaar maar 9 keer gekozen in heel nederland dus !!

Wij zijn er ook al uit, voor zowel jongen als meisje. Heb een aantal namen genoemd die ik erg leuk vind en vriendlief vond alle meisjesnamen leuk en bijna alle jongensnamen. Heel fijn. Scheelt een hoop zoekwerk en discussies.

Er zijn wel redelijk wat mensen in onze omgeving zwanger, maar we gebruiken onze namen gewoon. Jammer dan als iemand anders dezelfde naam heeft.

Wij komen er ook maar moeilijk uit omdat ik vooral van korte, krachtige namen houd en mijn man vindt iets langere namen ook mooi. We zijn er samen ook uit voor een meisjesnaam, maar jongensnaam wordt nog moeilijk! Ook de 20 weken echo maar afwachten... misschien hoeven we dan niet verder te zoeken. En anders hebben we nog 20 weken de tijd!
Voor jongensnamen vind ik veel Engelse (of Amerikaanse) namen mooi, maar qua uitspraak gaat dat in NL niet werken denk ik. Dat maakt het best lastig.
Succes met bedenken nog!

Wij hadden al een jongensnaam voordat we zwanger waren.. daar waren we erg snel uit.. we vernoemen hem naar iemand uit de familie.. de 2de en derde naam hebben we ook... Voor een meid was het wel een stuk moeilijker.... daar had ik wel een naam die ik echt heel mooi vind maar die vindt mijn man niets... Het wordt wel de tweede naam... derde weten we ook en de voornaam ook zo goed als... als we niets leukers tegenkomen dan zal dat het hem worden.. We willen niet weten wat het wordt dus we moeten echt 2 namen hebben... best lastig wat je hebt natuurlijk ook geen idee of de naam uiteindelijk wel past bij het kindje....

je moet gewoon is kijken bij de aftiteling van een film of er dan nog een leuke naam bij zit en het kan zomaar zijn dat er ineens een naam te binnen schiet wij hebben de namen al maar het kan altijd nog veranderen je hebt tot juni de tijd
groetjes felicia

Wij zijn over de jongensnaam al uit.. Maar al voor de zwangerschap.. Wouden we later altijd de zelfde naam zonder dat we het van elkaar wisten.. wel grappig..
Voor een meisjes naam zijn we er nog niet uit..
maar we zijn er ook nog niet helemaal mee bezig..
eerst nog de 20 weken echo..
we hebben nog tijd zat!

Suc6 met bedenken nog :p

jongensnamen vind ik ook moeilijk.
een meisjesnaam hadden we in eerste instantie al, maar toen bleek dat er in de aangetrouwde familie deze naam voorkwam en wilde mijn vriend toestemming gaan vragen. hier was ik het niet mee eens, voor mij viel deze naam dus af.
maar er zijn nog tal van andere namen. welke het hu echt worden zijn we nog niet helemaal uit.

jongensnamen vind ik ook moeilijk.
een meisjesnaam hadden we in eerste instantie al, maar toen bleek dat er in de aangetrouwde familie deze naam voorkwam en wilde mijn vriend toestemming gaan vragen. hier was ik het niet mee eens, voor mij viel deze naam dus af.
maar er zijn nog tal van andere namen. welke het hu echt worden zijn we nog niet helemaal uit.

Terug
Bovenaan