namen

Help!!!!! We komen er nog zo niet uit......manlief en ik hebben zo'n verschillende smaak qua namen. Hij is meer van de sjonnie en dave en ronnie: help! En ik hou van friese namen.... dit is zo'n groot discussiepunt in huis.

Komen jullie er een beetje uit en hebben jullie misschien tips om onze smaakverschillen te overbruggen of goeie zoektips?

Liefs
 
Oeh moeilijk hihi. Welke namen vind jij leuk? Misschien zit er net een naam tussen die een beetje in de sjonnie en ronnie namen vallen, maar dan natuurlijk leuker ;)

Wat vind hij/jullie van Juliën, Sijmen, (S)Jelanie? Tja ik vind dat zelf wel leuke namen en modern maar het past naar mij idee ook wel weer een klein beetje bij de Sjonnie types hihi.

Heeeel veel succes!! Wij hebben zelf ook alleen nog maar een meisjes naam, dus zijn ook in discussie voor de jongens naam :D
 
Ik ben dus helemaal geen sjonnietype.....maar hopen dat ons kind een meisje wordt want manlief ziet zijn toekomstige zoon al met een matje en gouwe oorringetjes naast hem lopen, wie weet in matchende trainingspakjes.....jullie begrijpen vast dat ik nu al mijn onderhandelings tactiek in de strijd aan het gooien ben;-)
 
Hahahaha dan word het misschien wel Anita als het een meisje is.
Met een roze glimmende trainingspakje en haren in een strakke staart met een mega strik in. Komen jullie toevallig uit Maaskantje? (grapje hoor meid, ben naar aant dolle he hihi)

En ik me maar druk maken om de mc gregor kleren die mijn vriend geweldig vind voor een ventje. En ik maar denken, please neee mijn kind moet gewoon kunnen spelen in leuke betaalbare kleertjes van de Hema haha

We maken gewoon een combi kindje en wij vrouwen hebben het voor t zeggen ;) Toch, vind je niet??
 
Ik vind Johnny en Jimmy eigenlijk wel geestig hoor. Ronnie kan overigens echt niet! haha! Misschien kan je een old-skool Friese naam verbasteren tot iets hips?

Wij zijn aan het worstelen met een meisjesnaam.... ook lastig.
 
Als ik heel eerlijk ben, ben ik ook niet zo van de Sjonnie en Ronnie-namen. Wij gaan meer voor lekker Hollands en makkelijk. Dus geen poespas met verkeerd schrijven of uitspreken. Verder zijn we ook nog niet uit de namen.....
 
Oei, das geen best vooruitzicht; die trainingspakjes...
En de combinatie 'sjonnieronnieachtig-met-Fries'!?! Moet zeggen dat er niet ff iets te binnen schiet!

Misschien een idee om het over een totaal andere boeg te gooien?
 
Terug
Bovenaan