namen

Ik denk dat jullie er samen nog even voor moeten gaan zitten. Wij wisten al een meidennaam en kwamen maar geen leuke jongensnaam tegen tot dat we wisten dat we een jongetje kregen :) binnen een avond waren we het er over eens hihi en wisten we dit is de naam voor onze uk!
Succes ermee
 
@ micromuis: niet zulke diep friese ( diepvries, Haha) namen als tjibbe en tjabbe hoor, Haha.

We gaan er idd. Nog even goed voor zitten:) uiteindelijk gaat het lukken!
 
Bij onze eerste hebben mijn man en ik beiden in onze eigen tijd een lijstje met namen gemaakt. Elk een top tien van namen. We mochten er steeds eentje bij elkaar wegstrepen. Dat was best lachen maar ondertussen ook bloedserieus natuurlijk. We kregen zo wel een beter beeld waar de raakvlakken lagen qua namen.
Bij onze creche en school lopen heel veel kinderen rond met dezelfde namen. Kijk anders ff bij de top 10 van de afgelopen paar jaar. Dan weet je dat Mats of Emma bijvoorbeeld geen optie is! haha!

Wij gaan ook zeker niet voor namen die hip bedoeld zijn maar heel moeilijk qua spelling. Onze twee jongens hebben ook ouderwetse Hollandse namen. (niet Fries... sorry). We wilden in basis wel beiden een Nederlandse naam, en iets dat bij de achternaam past. Nu willen we voor een meisje wat klassiekere naam zoeken.
 
Terug
Bovenaan