hoi hoi
bij de 1e hebben we 2 hele mooie namen in een fantasyboek gevonden, en bleek ook nog een verbastering van mijn ouders naam. mijn va en ma hebben allebei Maria als 3e naam. Maar daar kwamen we later pas achter.
Mara Teani
bij deze dame hebben we echt gekeken naar een mooie verbastering van zijn ouders. Daar begonnen we de vorige keer ook mee, omdat zijn ouders overleden zijn en alles missen. Zijn ouders heetten Johannus en Johanna, Jan en Joke. We hebben dus een mooie moderne naam gevonden.
Maar nu die 2e naam. We hadden een 2e naam alleen met 2 verschillende schrijfwijzes. Wil ik met mijn man een keuze gaan maken, heeft hij alleen de 3e afgewezen schrijfwijze onthouden! Grrrr Vervolgens komt hij met de letter H en nieuwe namen want dan heeft ze ook de zelfde initialen als zijn mams. Dat gaat mij te ver. Nu kwam hij gisteren met weer een nieuwe naam; Een naam die ik al heeeeel lang mooi vind, maar dan met een extra letter ervoor. Nou daar wil ik wel over nadenken. Maar dat hij nu nog alles omgooit vind ik maar niks. Ik had de briefjes voor in de tas al klaar met de namen, zodat hij zeker weet het goed doet op het stadhuis (zijn vader heeft 2x de namen verkeerd gedaan van de zenuwen)
2 namen vind ik mooi, en is makkelijker met post. 1 naam ben ik niet gewend, net alsof je zegt: zo dit ben jij en meer niet. Met 2 namen kan je meer zijn. weet niet is gevoelsmatig.