Namen

Ik had altijd heel sterk gedacht dat we een meisje zouden krijgen,en de namen lagen al klaar.we zouden haar naar mn overleden oma en een doopnaam van mn moeder geven:kan het wel zeggen want weten ondertussen dat we voor 99%een jongen krijgen,de namen voor een meisje zou geweest zijn:Lena Elisabeth,mn oma heette Lena en mn moeder haar doopnaam:Elisabeth.haar roepnaam zou:Leana zijn geweest,kan het wel zeggen nu,dit is toch ons laatste kindje,
moest toen we wisten dat een jongen was heeel hard na gaan denken,we zijn er toch al een tijdje uit,mn man wou heel graag ook een jongen vernoemen,maar de opa.s zijn al vernoemd door onze 1ste zoon.dus hebben we besloten een doopnaam van mn man te gebruiken,dus deze jongen krijgt 2 namen,1 vernoemnaam en de roepnaam dus.en die houden we wel geheim tot de geboorte,

liefs jootje

2 namen hier....
Heb er zelf 2.
de eerste Frederique van mijn biologische moeder gekregen en de 2e Olga van de VK gekregen destijds, want die vond dat ik 2 namen nodig had.... Dus best bijzonder...
Mijn mannetje krijgt als 1e naam, een eigen stoere naam, en zijn 2e naar mijn adoptief ouders: vader: Christiaan en moeder: Christine. dus dat is makkelijk he....Christiaan.....
De eerste is zo leuk, hij is maar 4x gegeven in 2010 en 9x in 2011. Ben er helemaal blij mee....

oja als het een jongen zou worden zou hij

Jonah Rhodry

genaamd worden.
Naar zijn overleden opa en oma Johannus en Johanna oftwel jan en joke

Rhodry komt wederom uit een fantasyboek, die mocht alleen niet voorop want ik kan de R zo slecht uitspreken hahahahaha wordt eht al snel Odie, dat hondje van Garfield

we hebben een mega zoom gehad van de geslachtsdelen en het is echt 100% ene meisje dus dacht dat ik deze nu wel kon vertellen

Wij hebben gewoon een naam gekozen die we mooi vinden.

Jason

We hebben wel gekozen voor geboortenamen. We hebben voor de naam van mijn zwager gekozen Robertus (hij wordt de peetoom) en de naam van mijn vader Johannes aangezien hij de laatste man van zijn familie is wou mijn man zijn naam hebben dat er toch een deel van mijn vader voort gaat :) lieve man van mij.

Volledige naam:
Jason Johannes Robertus Klijn

we hebben ook 2x het geslacht gezien en het was zeeeeeer duidelijk een jongetje :)

Terug
Bovenaan