namen!

Zij jullie al bezig met baby namen, ik ben eens aan het zoeken gegaan lastig! Nu jolijn voor meisje en Lucas voor jonge. Nog maar verder zoeken. Zij jullie er al mee bezig?

Heel erg hoor, maar dat wist ik al heeeeel lang! Gelukkig zijn m'n vriend en ik het er ook helemaal over eens:) (En ben ik in de tussentijd nog geen leukere namen tegen gekomen) Een jongen wordt Hugo, een meisje wordt Féline...

Een jongensnaam hebben we nog van m'n vorige zwangerschap, maar een meisjesnaam weten we echt nog niet. Ik denk dat het weer een meisje wordt, dus ik houd m'n oren en ogen open voor alle meisjesnamen die voorbij komen. Er zijn al wel een paar redelijk leuke langs gekomen, maar DE naam zat er nog niet bij.

Wij zijn er ook mee bezig, maar dat valt mogmlang niet mee. Moeten en 2 jongens en 2 meisjes namen en als we een jongen een meisje krijgen, dan nog eens bedenken welke de eerste voorkeur heeft.. Pfff. Valt niet mee. Daarbij komt dat ik van aparte namen houd en mijn man niet zo.

Wij zijn er ook al aan begonnen maar laten het ff rusten tot we weten wat het gaat worden. Mijn oma belde mij wel dit weekend op om een droom te vertellen. Ze zei dat iemand zich in haar droom voorstelde als sophia met nog een naam die ze zich niet meer kan herinneren. Ze vroeg toen of wij aan die naam hadden gedacht. We waren echt helemaal verbaasd want die naam stond boven aan ons lijstje!
Wie weet....

Het grappige is dat mijn oma helemaal niet van dit soort zweverige dingen is maar van mijn opa moest ze dit aan ons vertellen :)

ook hier staan de namen al lang vast.. dat krijg je als je al 1,5 jaar een kindje probeert te krijgen.. ben pas wel een andere meidennaam tegengekomen en daardoor erg gaan twijfelen dus laten het nu rusten tot 20 weken en we weten wat het wordt.. blijven ook nog lekker even een geheimpje...

Wij hebben echt nog geeeeeeeeen idee....
Af en toe komt het wel weer ter sprake maar we schieten nog niet echt op.

Het moet wel passen bij onze zoon (Brycen). Dus het zal wel weer een Engelse/Ierse inslag krijgen.

Ik heb op dit moment wel een meisjesnaam die ik leuk vind, Kalynn. Het scheelt dat wij beide niet van Hollandse namen houden en al helemaal niet van namen die in de top 100 staan. Ach ja, we hebben nog ff!

Terug
Bovenaan