namen!

Hier ook nog geen idee..Als het een jongen word,zullen we hem wel vernoemen naar mijn vriend z'n vader(die is nog voor ik hem kende overleden) En als het een meisje word weten we t nog niet..lastig..

Pffff, hier nog niet echt mee bezig.. Weet wel dat het niet makkelijk zal worden, dan noem ik een naam en vindt m'n vriend het weer niks ;-) Maar we wachten sowieso tot de 20 weken echo zodat we het geslacht weten, dan wordt het net wat makkelijker :)

Meisjes naam hadden we allebei al heel lang. Alleen sinds we zwanger zijn hebben we een andere naam haha heel gek maar dat wordt het als het een meisje is. We zijn dan alleen wel die andere naam kwijt want mijn zus wil dezelfde naam(ook zwanger). Ik ben alleen eerst dus we twijfelen nog wel.
Jongentje hebben we niet. Die vinden we zo moeilijk!
We wachten de 20 weken echo af.

Wij hebben het er inderdaad ook al over maar mijn vriend en ik kunnen maar niet iets vinden wat we allebei leuk vinden. Een meisjesnaam staat nu in de week bij mijn vriend haha en een jongensnaam hebben we echt nog geen flauw idee over.. Lastig hoor!

Het schijnt dat ze met 11 weken al kunnen bepalen voor 90% wat het wordt. Weet iemand al wat het wordt? Ik heb volgende week weer een echo met 13 weken.. Wie weet wie weet.. Ik ga er maar niet teveel op hopen :)

Die 90% bij 11 weken klopt niet. Je doelt denk ik op de nub-theorie. Dat is een berekening aan de hand van iets wat tussen de beentjes zit. Maar gisteren bij mij ( 11 weken en 4 dagen) was er helemaal niets de ontdekken. Wat overigens niet op een meisje duidt. Then again, waarom nu al gokken als je het over 7 weken zekerheid kan hebben...

Wij zijn er al uit qua namen. De meisjesnaam hebben we nog van de vorige keer en de jongensnaam stond toen ook al op de shortlist maar is het toen net niet geworden.
Alleen hebben onze oudsten twee voornamen, dus de tweede naam voor zowel jongen als meisje moeten we nog wel bedenken. Maar dat is minder belangrijk, dat komt de komende 24 weken wel ;-)

Terug
Bovenaan