Namenstress uitspraak Yannick

Het is ook zo persoonlijk. Ik zou het zelf schrijven zoals je het uitspreekt, dat voorkomt een hoop gezeur! Je hele leven mensen corrigeren moet ik ook doen met mijn echte naam en vind ik ook best irritant. 
Ik las het als jannik (korte i).
Je kunt inderdaad niet rekening houden met iedereen dus gewoon doen wat je zelf het mooist vindt! Veel plezier met uitvogelen ?

Bedankt voor alle reacties, het is inderdaad gewoon een naam die op verschillende manieren geschreven en uitgesproken kan worden. Ondanks dat blijven we het allebei een erg leuke naam vinden, op dit moment denken we het bij de schrijfwijze Yannick te houden en uit te spreken als Yaniek. Dan inderdaad maar een keer verbeteren, leuk om jullie reacties te lezen!

Mogelijk is jullie zoon of dochter al geboren, ik ben benieuwd. Is het Yannick geworden? :) onze zoon is in juli geboren en hebben wij zo genoemd. Wij kwamen er pas na de geboorte achter dat de naam op meerdere manieren uitgesproken kan worden. Ondanks dat, nog steeds heel erg blij met de naamkeuze :)

Ik vind het een mooie naam! & ik tennis met iemand die Yannick heet en ik dacht altijd dat je het uitspreekt als Jannik. Maar nu hoorde ik hem zichzelf voorstellen vanavond aan een vriend van me als Ja-Nique. Ik heet zelf Valerie en dat wordt ook altijd verkeerd uitgesproken tsja ... als het op papier mooi is, is het vaak lastig blijkbaar haha 

Terug
Bovenaan