Namenvraag

jullie zijn toppertjes dat jullie zoveel namen kunnen bedenken hoor, echt wij kwamen niet verde dan een stuk of 4 a 5!! Maar ik heb de naam nog niet gezien.
Bedankt in ieder geval voor jullie reactie's, wie weet zit er naam voor een eventuele 2e tussen hihi. Maar dat zal nog wel even duren hoor pffffff

Groetjessss

Tjee Sandra, je maakt me wel nieuwsgierig! Zoveel dubbele namen zijn er toch niet en toch staat jullie naam hier nog niet tussen!!! Laat je het ons wel weten als het zover is?!

Liefs Jess

Onze jongensnaam heb ik trouwens ook wel eens voor een meisje gehoord maar die ga ik hier natuurlijk niet opschrijven en die naam staat hier ook nog niet tussen! Het zal toch niet hahahaha.....

idd, het is geen standaard naam geworden, dankzij mijn man hoor. Ik was er in eerste instantie niet helemaal mee eens, maar als ik dan jullie reactie's lees dan is het toch wel leuk om te zien dat onze naam niet voor komt.
Als de kleine er is dan laat ik het weten wat het geworden is (misschien wijzigt het stiekum toch nog.....???)

Er staan genoeg leuke namen tussen, dus wat dat betreft keuze zat! Misschien als je kindje geboren is heb je ineens het gevoel van "het wordt die naam".

Terug
Bovenaan