namenvraagje :)

Hoi Marieke,

Je doelt natuurlijk op mij, hahahahah. Wat zou er nu bij Thijmen passen?
Ik ken wel een aantal leuke jongensnamen, maar die geef ik niet, omdat die nog bij ons op het lijstje staan.

Maar wat vind je van Sieben, Florian, Fabian, passen volgens mij wel in het straatje Nederlands met een vleugje kak.

Voor een meisje zijn wij eruit, qua eerste naam, maar de tweede naam nog niet helemaal. Mijn vriend en ik verschillen 2 letters in de naam.
Voor de jongen staat de eerste naam nog die we hadden voor onze dochter, maar ik vind een andere naam net wat leuker, dus dat wordt nog vechten. Maar we hebben de tijd

Groeten Kaatjeknuffel

Hoi Marieke,
Ik woon in t Gooi, dus hier voldoende kaknamen te horen!
Hier enkele opties: (Trouwens, Thijmen hoor je hier best veel!)

Laurens
Jacob
Oscar
Julius
Jan-Julius
Friso
Reinoud
Stijn

Het is niet mijn smaak, kak, maar wie weet vind jij dit iets!
Succes!
Groetjes Roos.

hier heet er ook een neefje tijmen..
en zijn broer heet merijn....

wij hebben zelf nu twee namen in ons hoofd...
we hebben al een zoon mick.

voor een meid hebben we nu eva en voor een jongen robbin....

Oh moeilijk he? Eigenlijk kunnen we mekaar helemaal geen advies geven omdat het zo persoonlijk is. Ik hou erg van de wat meer "hippie" namen zonder dat het te is. En dan dus wel nederlands. Ook friese namen vind ik erg leuk. Wij (mijn vriend en ik) doen het zo; ik maak een ijst met heel veel namen en hij gaat dan wegstrepen bij de stomme of juist omcirkelen bij de hele leuke. Ik heb een hele leuke site gevonden: www.voornamenboek.nl Daar staat echt heel veel op met goede tips! Ik had bijvoorbeeld al 2 leuke jongensnamen bedacht maar met de achternaam van mijn vriend zouden de initialen NSB worden!! Dat was niet zo'n goed idee!!
Succes allemaal!

Ja poezenmama daar heb je helemaal gelijk in! Ik dacht dat ik een jongetje in mn buik zou hebben en moest best aan het idee wennen dat het een meisje was. Verder in de zwangerschap dacht ik er zelfs aan niet eens meer dat het een jongetje zou kunnen zijn. Je went er echt snel aan hoor. En nu ze er eenmaal is? Ach ik ben zooo blij met haar.
Nu  ik weer zwanger ben denk ik juist dat er een meisje in zit en zal ik dat weer "liever" hebben. Het maakt me nix uit hoor, maar denk dat iedereen wel een hele lichte voorkeur heeft, en niet dat je het andere geslacht dan niet zou willen, je hoopt al gewoon dat het gezond is toch?

Huh bij verkeerde topic terecht gekomen
Nou ja sorry mensen! Kan ik wel meteen zeggen dat we weer andere namen hebben uitgekozen. Dus nu ben ik helemaal in de war hahaha, Gelukkig hebben we nog even :)

Terug
Bovenaan