@Nands!

A

Anoniem

Guest
Hoi Nanda,

Ik zag je pas voorbijkomen op de foto's(ik geloof die van het bezoek bij Pauline en Yoëll)
Wat zie je er goed uit joh en wat heb je een leuk kapsel.
Ik reageer nu pas omdat we eerst problemen hebben gehad met de laptop en toen werd ons Tess ziek dus vandaar....maar ik ben  je niet vergeten en wilde dat nog effe tegen je zeggen.Hoe gaat het met het Bakkeren???Ben benieuwd.

Dikke kus aan je kleine meid,liefs Kitty en Tess

Hey Kitty,

Wat leuk een berichtje voor mij alleen. Het gaat ook erg lekker met me. Sonja eet nog steeds mee aan tafel, moet zeggen deze week is wel zwaar, gewoon erg veel trek in lekkers. Ben nu bijna 12.5 kilo kwijt, sinds 1-1-2008, wil voor het einde van dit boek nog die 2.5 eraf hebben, dan en beginnen, met boek 5. Wat ik ervan lees is dat je van die minder makkelijk afvalt, maar ook minder streng is. Wordt het niets dan doe ik nog een keer boek 1. Ben wel zat van de eeuwige aardappels, vlees en groente, mis echt de aparte gerechten.

Hoe gaat het met jou? Ik zag ook jouw foto's laatst, meid je ziet er echt geweldig uit. Lukt het bij jouw nog een beetje met Sonja? En daarna begint het ergste het op gewicht blijven. Eén ding is zeker, Tess heeft een prachtige mama!

Hoe is het nu met Tess, hier volgt snotneus na snotneus elkaar op... zal blij zijn als de lente er is.

Geef haar een dikke knuffel,

Liefs Nanda

Nou nu er toch al een topic voor jou is zal ik ook maar even aansluiten. Gaat alleen niet over Sonja, haha, in de verste verten niet. TAARTEN!!! haha
Ik heb die vlinders geprobeerd te maken, maar dat is geheel mislukt haha.
Het zag er prachtig uit toen ik ze gespoten had. Twee kleuren, ander kleurtje in het midden. super!
Haha, tot ik dacht dat het wel hard had moeten zijn! Het wordt wel stevig, maar knalhard dat je het van het bakpapier af kan pakken gaat niet lukken. En al helemaal niet wat ik verdund had om de vleugeltjes te kunnen vullen. Was nog zeiknat. haha
Dat kant-en-klare spul is niet zo geschikt voor dit soort doeleinden. Ik ga het nog een keer proberen met gewoon poedersuiker. Hopelijk wordt dat wel hard.
En dan koop ik ook een echt spuitzakje. Wat een ondingen zeg die zelf gerolde bakpapieren. Het zag er prachtig uit, tot ik er derrie instopte en het zakje aan de bovenkant dicht wilde hebben (kwam er aan alle kanten uit, haha)
Nou, genoeg over glazuur en gebak ....

eierkoek dames?

Liefs Nelleke

Hoi  Nanda,

Wat goed joh, 12,5 kilo al.Die hoef je in ieder geval al niet meer mee te sleuren de hele dag!!Hou vol hoor!!
Ik heb boekje 1 twee keer gedaan en toen had ik er ook wel genoeg van hoor.Er was toen 26,5 kilo af en ben daar 3 weken op blijven hangen,dat vond ik wel moeilijk dat er geen schot meer inzat.Nu heb ik sinds een week het allernieuwste boek en het smaakt allemaal weer heerlijk en heb er ook weer volop zin in om te Bakkeren.Corne en ik waren vanochtend zo nieuwsgierig of er al wat af zou zijn(Ik weeg me altijd op maandagochtend)dus de stoute schoenen aan(niet bij het wegen hoor,allemaal extra gewicht hee...hahahaha)en er is nu 28,7 kilo af......
Moet zeggen dat ik ook veel ga trimmen hoor.Om de andere dag 5 kilometer in 38 min.
Maar ik ben ontzettend blij dat jouw Tess ook een hele mooie mama heeft hoor met een goed doorzettingsvermogen.Als je het moeilijk hebt mag je me altijd mailen,bellen of lekker op de koffie komen bij ons en dan fantaseren we lekker over de lente die in aantocht is.......zucht!

Met Tess gaat het weer een stuk beter...pffff gelukkig!Ze eet en slaapt weer goed,ze ziet alleen nog een beetje pips,maar dat is waarschijnlijk van het binnenhangen.Morgen zullen we weer eens naar buiten gaan met haar als er niet een te koude wind staat.
Ach gossie,snottert jou kleine Tess ook nog steeds....arm meissie!
Geef haar een lekkere knuffel en ik blaas wat vitamientjes die kant op.

Veel liefs Kitty en Tess

Lieve Nanda en Kitty

Voor jullie hang ik persoonlijk vandaag symbolisch de vlag uit!! Wat een prestaties zeg: 12,5 kilo en 28,5 kilo afvallen, wauw!!! En Kitty ook nog eens 3 a 4 x in de week hardlopen: chapeau! Goed zorgen voor jezelf werpt altijd z'n vruchten af: jullie zitten allebei lekker in je vel en dat is heerlijk!!

Dat wilde ik maar even kwijt!

Liefs
Susan

Kitty & Nanda: Een applausje voor jullie hoor! Helemaal super!!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan