@Nands!

Bedankt voor jullie steun! Zo lief!

@Kitty, we spreken snel een keer af, gelukkig was de weegschaal vanmorgen best aardig, dus die kleine dingetjes van de week hebben gelukkig niet een al te groot effect gehad . Knap hoor zo vaak gaan trimmen, ik ga 3 keer per week naar de sportschool (de laatste weken schiet de 3e keer er een beetje bij in helaas). Volg dan lessen van een uur, heerlijk, al ben ik de volgende dag wel heel moe, doordat ze zo laat zijn, van 21:00 tot 22:00!!
Vorige keer ben ik ook voor de 2e keer in boek 1 begonnen, dit heeft me toen de das gedaan, ik had het toen helemaal gehad met de aardappels, groente en vlees. Heb gister even in boek 5 gelezen (ligt hier ook al weken in huis) en ja het ziet er goed uit, met ook wat andere dingen om te eten, kan me er nu al op verheugen. Nog 2 weken en dan beginnen wij ook in boek 5!

We gaan lekker door! Succes Meid, je kunt het! We gaan stralend de zomer in.

Liefs Nanda

oh meiden wat heb ik een bewondering voor jullie zeg!
zoveel afvallen, ongelooflijk!!!!
en dan dat boek 1 helemaal zat zijn, en dan toch doorzetten, WOW!

@Kitty: en nu ga je dus trimmen ipv wandelen, wat goed! ik zou het nu nog geen 500 m volhouden, ppfff dan hangt mijn tong al op mijn knieen... ben je gewoon begonnen en rustig opgebouwd?

liefs Jenneke

@Nands.....laat de zomer maar komen!!

@Jenneke,ben eerst begonnen met flink doorstappen en dan was ik zo'n uurtje onderweg.Ben toen begonnen met iedere keer een stukje te trimmen,nam ik een punt in gedachten(een boom of paaltje verderop) en probeerde daar naartoe te trimmen.Op een dag heb ik de hele 5km volgehouden om te trimmen en ben toen gaan klokken.Zo'n keer of 10 heb ik er 41 min over gedaan en sinds vorige week 38 min.Ik wil nu steeds sneller,dat is het leuke ervan.Je merkt dat je conditie enorm vooruitgaat.Ik moet wel zeggen dat het s'ochtends beter gaat als smiddags of s'avonds hoor!Enne Jenneke...mijn tong is ook een stukje langer geworden...hahahahaha!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan