nappy wraper

weten jullie hoe de nappy wraper werkt?

ik heb een tijdje terug een tweedehandse gekocht.
maar ik weet nog steeds niet hoe die werkt.
ik weet wel dat je de grote ronde knop die op de deksel zit moet draaien, maar bij mij snijd ie alleen.

gr henny
 
op de deksel zit inderdaad een ding om mee te draaien, maar die is alleen maar als je emmer vol zit en je het plastic wilt snijden. Als je je luier in dat ding gooit moet je die ring een paar keer ronddraaien (dus niet de deksel) het is zo moeilijk om uit te leggen op de mail ;-) maar als je het nog niet begrijpt kan je altijd ff naar een prenatal of baby winkel rijden om te vragen hoe het werkt toch? Het is niet moeilijk....gewoon je luier door het plastic (dat gat) en dan die zelfde ring waar je luier door gaat een paar keer draaien.. ik krijg helemaal de slappe lach hier omdat ik het hier voor zit te doen...hellaas kan je dat niet zien hahahaha nou suc6 en ik hoop dat je er misschien toch wat van snapt..ik heb iniedergeval erg veel lol om mezelf ;-)
 
hey, bedankt.

nu je het zegt, aan de ring draaien  waar de zak in zit.
je heb het duidelijk uit gelegd.

bij het cb hebben ze ook z'n ding, maar dan gooi m'n man de luier altijd weg.
maar hij wist het ook niet meer  hoe het moest.

ik ben een tijd terug aan het tobben geweest, toen heb ik zelfs nog aan de ring gedraaid.
ik dacht bij mezelf, als hij zo draait moet het toch ook kunnen met de deksel erop.

jij heb kunnen lachen om jezelf, nou dat heb ik dus nu ook gedaan.
ik wilde de emmer al bijna weg gooien. hij  staat nu ongeveer een maand in de kast.

waar z'n forum allemaal voor dient, wel makkelijk.

gr henny

 
Hey Henny !
Ik dacht al dat ik de enige was met dat probleem !!  Ik kreeg zo'n tweedehandse van mijn schoonouders, en ik zat ook al te puzzelen. Gelukkig kon mijn kraamhulp mij verder helpen. Ze zijn wel handig, die dingen ! Let wel op dat je de goede navulling koopt, want die hadden mijn schoonouders er al vast bijgedaan, de verkeerde dus !!!!!

Succes ermee!
 
Toen ik hem kocht zat er een navulling bij.

Nu ik eindelijk weet hoe die werk stuit ik op een ander probleem. ik doe een luier erin draai aan de casettering dan moet dus het plastic draaien en dat doet het ook maar als je een andere luier erin doet gaat de draai er weer uit en zit er dus twee luiers bij elkaar.
het maakt niet uit hoe vaak ik draai, de draai gaat er telkens uit.

gr henny
 
hey daar was je weer...mmmm wel een beetje raar, draai je wel een paar x die ring om? (volgens mij geef ik wel 3 x een gooi aan die ring!!) en het wordt nog wat als je straks een andere cassete erin gaat doen...dat is ook nog een leuk werkje...maar we horen het wel als dat ook niet gaat toch? suc6 maar weer...
 
Dat heb ik ook hoor dat er twee luiers uiteindelijk bij elkaar komen te zitten. Vooral als je er net een nieuwe casette erin hebt gedaan. Dan hangt de luier er als het ware erin en steunt het nog niet op de bodem. Logische dat de draai er dan uit gaat. Hoemeer luiers erin komen te zitten hoe minder dit wordt. Maar twee luiers bij elkaar is toch geen probleem. Als je de deksel maar goed sluit  dan gaat het niet stinken.
Groet
 
Terug
Bovenaan