nappy wraper

Hoi Henny,

Ik gebruik de 4 maand+   vullingen en ook dat moet je weer even door hebben.  De ring die je bij de andere vulling erover heen klemt, hoef je hierbij ineens niet meer te gebruiken. Je moet aan de vulling zelf  draaien. Ik had wel even nodig voordat dat ik dat door had en het lekker liep. En ook bij deze vulling geldt dat het bijna niet lukt hem dicht te draaien na een luier als de emmer nog niet vol genoeg is. Bij de eerste paar luiers  probeer ik het niet eens meer. Inderdaad met de deksel goed dicht ruik ik er niets van.

Groet
Lies
 
Verrek, bij mij gebeurt dat dus ook, twee luiers bij mekaar !  ! Valt me eigenlijk nu pas op !! Wat is er trouwens anders aan de "4-maanden-zakken" ? Zit er duidelijk verschil in of is het weer zo'n fabrikantentrucje om omzet te creeeren ?
 
Hoi,

De zakken van de 4 maanden + zijn volgens mij wat dikker, waardoor de stank er beter in blijft. Toen mijn zoon vast voedsel ging eten, werd ik minder enthousiast over de functie van de nappy wrapper. Met de speciale 4 maanden + zakken heb ik geen last meer van nare luchtjes. Ik geloof wel dat ze wat duurder zijn. Meestal koop ik er een aantal  bij prenatal als er een aanbieding is, dan valt het wel mee.

Groet,
Lies

 
ik ben wel blij mmt de nappy wrapper, heb alleen wel een extra geur ding gekocht bij de xenos...die ik onder op de bodem plak(ze zijn geel en verpakt met 2 stuks) ze ruiken naar citroen...ik vond die emmer namelijk nog best stinken als ik die luiers eruitgooide, nu kan ik die luiers eruitgooien en dat geur ding blijft gewoon zitten want je kan plakt m vast!! Misschien een goede tip voor de andere m oeders?
groetjes
 
Terug
Bovenaan