Nappy wrapper, diaperchamp, of...?

Wie gaat de Nappy wrapper of de Diaperchamp gebruiken, of heeft hier ervaring mee. Of zijn er nog andere soorten luierwegwerksystemen? (Of is het helemaal niet handig??)

Dank, bij voorbaat! Groet!

Hoi,

Ik vind dit soort luiersystemen persoonlijk veel te duur, niet praktisch en ontzettend lelijk!

Een vriendin van mij heeft ook zon systeem, en toch als je de deksel opendoet, ruik je een vage poeplucht.

Ik heb zelf geparfumeerde zakjes van de hema. Luier (of bijv. maandverband) erin, en in de vuilnisbak. Een echt ranzige luier gooi ik altijd gelijk in de bak buiten.

Groetjes van Simone

38 w

Hey Ayleen,

wij hebben ook zitten denken om zo'n emmer aan te schaffen. Wij hebben besloten om het eerst maar niet te doen. Ik vindt het tot nu toe zonder van m'n geld. Wij gaan voor boterhamzakjes. Die kosten haast niets en als je het zakje dichtknoopt, is het ook geurdicht. Goede vrienden van ons doen het ook op deze manier, en hun bevalt het prima.

Groetjes Noelie

Wij hebben een Nappy Wrapper en zou hem niet willen missen. Hij staat naast de commode met wat kunffels er om heen. Het misstaat absoluut niet. Én het doet wat het beloofd: je ruikt niets! Als de emmer vol is legen we hem (3 à 4 dagen). Ik vind het persoonlijk veel frisser. Vrienden van ons gebruikten ook geurzakjes, maar kregen wel maden in hun klikobak. Daar zit ik in ieder geval niet op te wachten.

Het is gewoon maar net wat je zelf prettig vindt.

Groetjes,
Nelly mv Dean.

ik heb ook een nappywrapper, ideaal ding. Geen last van luchtjes en makkelijk te legen. Wel zijn de navulcassettes prijzig, ik heb begrepen dat er ook een dergelijk systeem is waarbij je gewoon eigenplastic zakken kunt gebruiken. Misschien is dat voordeliger. De geurzakjes zijn ook niet echt goedkoop dus op de lange termijn denk ik dat je daar niet echt iets mee bespaart. Die gebruik ik alleen voor onderweg, als je met een dampende, stinkende poepluier zit is het wel handig die bij je te hebben.

hallo

ik ga gewoon voor de boterham zakjes ik heb een prullenbak met daarin een vuilniszak van de gemeente als ie vol is breng ik hem weg dus krijg ik ook geen maden in me bak
een plasluier doe ik er gewoon in en een poepluier fff zakje erom en ik ruik niks ook niet als ik thuiskom ik heb ik de kamertjes geen luieremmer staan ik neem gelijk de luier mee naar beneden vind dat prettiger ik vind persoonlijk die dure dingen onzin zo ging het vroeger ook niet dus waarom zou ik nu wel die dure luxe moeten alles op zich is al duur genoeg en alleen voor een stink luier meer geld te gaan uitgeven vindik persoonlijk onnodig maar iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk

groetjes linda 38.3wk en mv romy 17mnd

Ik vind die dingen helemaal niet duur, niet duurder dan een normale goede afvalvak in elk geval (die dingen kosten tegenwoordig ook best wat) ik heb alleen geen speciaal systeem, maar een diaper champ daar passen normale vuilniszakken e.d. in dus kost geen extra geld, dan is een boterhamzakje PER luier duurder als je het mij vraagt en al helemaal als je een geurzakje eromheen doet (is ook al duurder) een vriendin van mij heeft hem ook een stinkt echt niet, en die verwisselt hem om de 3-4 dagen, doet er voor de zekerheid een beetje waspoeder in maar is eigenlijk niet nodig.

Dus ja , conclusie, boterhamzakjes en geurzakjes zijn uiteindelijk duurder dan bv een diaper champ, die heb je voor 30 euro al eentje en kunnen normale zakken in (dus geen dure cassette systemen) ga maar eens voor een normale vuilnisbak kijken bij de blokken hoeveel die kosten, dan maakt het op den duur niets meer uit.

Ik heb bij de eerste een nappy wrapper gehad en vond het een onding!
Ten eerste zijn de navulcasettes vrij prijzig en als er echt een goede poepluier in zat ging je hem op den duur toch ruiken. Ook al leegde ik hem regelmatig.
Verder was hij vrij snel kapot.
Nu heb ik een gewone luieremmer, maar eigenlijk gooi ik ook de luiers gelijk in de afvalbak buiten. Luierzakjes heb ik ook en die gebruik ik dan 's nachts, als ik geen zin heb om midden in de nacht naar buiten te gaan.
Sil

Terug
Bovenaan