Nappy wrapper, diaperchamp, of...?

wij hebben bij onze eerste ook overwogen zo'n ding aan te schaffen, maar hebben er vanaf gezien vanwege de prijs van de navulling.

We hebben toen de plasluiers wel in een gewone emmer gedaan en de poepluiers gewoon in de container.

En die maden, tja die heb je ook als je in de zomer een groene bak hebt, dus daar heb ik niet zo'n moeite mee.

gr mama van MD

Hey,

Heb er ook eentje sinds vorige week,een vriendin van mij dat meter word van men meisje heeft mij deze cadeau gedaan dus ja in prijs valt dit natuurlijk goed mee :)
Ik zal het nu allemaal nog moeten ondervinden maar mijn gedacht hierover is toch dat het handig is hoor en ik moet zeggen die van mij staat ook echt wel mooi,is gwn een witte met een paars deksel en vind het echt niet mis,is natuurlijk wel ieder zen smaak he,ben echt benieuwd wat ik er van zal vinden,nog negen weekjes geduld :)

Liefs orchideke

Ga in ieder geval niet voor de diaper champ, die hebben wij hier en die stinkt echt enorm, erger dan een luieremmer en ja ik heb hem echt heel vaak schoongemaakt en haal de zak er om de andere dag uit, maar dan nog is het vreselijk. Ik dacht dat het milieuvriendelijker was dan die nappy wrapper en dat is natuurlijk ook zo, maar die stank, pffft
zie: http://46896.rapidforum.com/topic=105675245687

Ik gebruik boterhamzakjes voor de luiers en dit is de goedkoopste manier.Je zit niet alleen met de aanschafkosten van die anderen maar de navulling is zo duur.Ook nemen wij de luiers gelijk mee naar beneden in het zakje en dan de container in.Bevalt prima en gaan we met deze baby ook weer doen.

ik heb een gewone luierermmer met deksel en gooi daar alle luiers in. Ik leeg hem elke dag en heb nooit problemen. Als je het deksel eraf haalt om er een nieuwe luier in te gooien ruik je het even, maar daar heb ik totaal geen problemen mee.

groetjes, Ellen

Wat ik trouwens ook vaak doe, als de emmer echt begint te stinken, dan maak ik hem schoon met dettol..

Ja, die maden heb ik ook gewoon zonder de luiers, als het echt warm weer is. Maar boterhamzakjes, of geurzakjes (voor alleen de poepluiers) is ook gewoon een goede oplossing..

Terug
Bovenaan