Nat bij wakker worden, matras ook nat...

Ik heb een tijdje molton zeiltjes gebruikt....dat beschermt de matras maar zweet niet. Maar dan moeten ze natuurlijk wel op die plek liggen. Mirthe heeft snachts dezelfde luier als overdag (dezelfde maat bedoel ik dus) een 4+ active fit van pampers maar als ik haar snachts niet verschoon is ze de volgende ochtend doorweekt. Dus 1 maal per nacht haal ik haar eruit....vaak word ze zelf toch wel wakker, het is geen doorslaper. En dan verschoon ik haar.

Ik heb een bedje van ikea en daar verkopen ze ook dekmatrasjes bij. Dat zijn dunne matrasje die je bovenop het echt matras legt. Kosten maar een tientje. Die ene keer dat Lukas alles ondergepoept had in bed, heeft het dekmatras alles opgevangen. FF in de wasmachine en klaar.

Babbelaartje,

bedankt voor de tip van de matrasbeschermers van de Wehkamp. Maar zouden die niet gevaarlijk zijn als ze op hun buik slapen, het moet toch luchtdoorlatend zijn, of zou dat niet uitmaken als de bovenkant wel van molton is??
Ik ben nogal een angsthaas met dit soort dingen, dus twijfel een beetje...

groetjes Jenneke

Mike ligt er nu zo'n 2 maanden op en hij draait ook alle kanten op...rug slapen, buik slapen.
Het lijkt mij dat het anders niet verkocht mag worden....

Ik had de tip van mn moeder, mn stiefzus heeft ze 7 jaar geleden ook bij de wehkamp gekocht....

Succes iig!!

gr. jennifer

Terug
Bovenaan