nat in de nacht welke luierbroekjes?!?!?!

[quote quote=10515882]Ik heb gemerkt dat als onze zoon (al vanaf net 2 jaar overdag zindelijk) overdag niet geregeld naar de wc gaat hij het 's nachts lijkt in te halen en dan hebben we dus ook vaak alles nat 's ochtends. 
Voldoende laten drinken, overdag één of twee keer extra naar de wc (er komt dan toch altijd een behoorlijke plas) en dan gaat het 's nachts goed. Heb nog niks aan zindelijk worden 's nachts gedaan, moet dat? Ik heb het idee dat dit, net als overdag zindelijk worden, bij hem 'gewoon' een keer gebeurd. Heb me er ook niet in verdiept. Iemand tips? Hoewel, hij is pas 3,5.... haha lekker interessant ??
 [/quote]

Hier ging de nacht vanzelf. Ze was overdag zindelijk toen ze 1.5 jaar was. Ongeveer een jaar later ook de nachten. Niks aan hoeven doen. Ze wilde ineens geen luier meer aan snachts. Ging toen eigenlijk meteen goed, af en toe een ongelukje in de eerste weken. Maar ook dat was ineens over.
Als ze veel gedronken heeft en weinig naar de wc geweest is, laat ik haar nog plassen als wij naar bed gaan. En anders laat ik haar liggen en hoeft ze vaak pas de volgende ochtend.
 
Terug
Bovenaan