nat van urine....

A

Anoniem

Guest
hoi,

Mijn zoontje is smorgens als hij wakker word, op zijn buik vaak nat van de plas,
(hij slaapt op zijn buik, als hij snachts huilt, zie ander topic, is hij nog wel droog, dus daar huilt hij niet van...)
Hij is nu 8 kilo en heeft maatje 4 van luier, maar die is volgens mij toch niet te klein want op de verpakking staat dat deze luiers zijn van 7 tot 18 kilo!
Ik doe de voorkant van de luier vaak al wat hoger en de achterkant iets lager, maar dit alles wil niet baten.

Herkent iemand dit,
of heeft iemand hier tips voor?

liefs marina

Hoi,

Misschien ligt het aan de merk luiers..... Ik had verschillende luiers voor Myrthe en ook hier vaak dat probleem. Nu gebruik ik pampers baby dry (groene verpakking) en alleen daarmee blijft ze droog 's nachts. Er staat 's ochtends een hele bobbel in die luier haha.
Deze gebruiken we dus ook alleen voor de nacht.

Liefs Reneke

hoi marina

ik kan je niet helpen weet alleen dat de maat niet te klein is ik gebruik voor caithlyn gewoon dag en nacht de pampers van pampers en dan ook nummer 4 en zei is al 9kilo geweest dus dat is het niet

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hallo Marina,

Ik heb er ook geen last van maar bij een jongen moet je altijd er op letten dat zijn plasser naar beneden zit want anders plas hij omhoog.Ja is maar een idee van mij het hoeft natuurlijk niet zo te wezen dat het de oorzaak is. En anders inderdaad pamper babydry gebruiken voor de nacht   dan merk je zelf wel het verschil .

groetjes lisette

heyhey

ik gebruik gewoon de luiers van de albert heijn en die werken prima.
hihihi nathalia heeft s'ochtends ook zo'n grote bobbel als luier.

ja, ik heb er dus ook geen tips voor helaas.

nathalia zit op luier maat 3 en ze is ruim 9 kilo, en die passen nog perfect.

liefs, do

Hallo,

Misschien voor de nacht toch een maat grotere luiers proberen. Dit doe ik bij mijn beide kinderen ook. Hier werkt het in ieder geval. Ook mijn ousdste slaapt altijd op zijn buik. Doe ik hem zijn "normale" maat luiers aan dan is hij 's ochtends nat.

Groetjes Danielle

ik gebruik al pampers baby dry, en idd let er altijd dat zn piemeltje naar beneden wijst, maar jah, nog steeds nat!

ga dan toch maar een grote maat luier proberen voor de nacht,
maar ben bang dat hij dan gaat lekken aan de zijkant...

liefs marina

hallo,

Misschien een rare tip, maar wat dacht je ervan om de luier om te draaien?
Dus voor, achter..
Als ik het goed had, is de achterkant hoger..
Je kan het een nachtje proberen, toch? Of zou hij dan zwemmend wakker worden...
Ik denk dat het helpt, zeker als je zijn piemeltje omlaag legt.

Nou succes en ik hoop dat hij snel weer drogen nachten heeft.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan