nat van urine....

Hoi Marina,

Ik heb precies hetzelfde probleem met Zifjon. Eigelijk willen wij hem om 19:30 gewoon in bed hebben zonder hem no om 21:30 wakke rte moeten maken en verschonen. Doenw ij dit niet wordt hij wakker in de nacht van een te vollen luier. Terwijl hij niet exreem veel drinkt. Wel gaat hij naar de 9,5 kilo(9 maanden)  maar heeft kleine billetje en zit nu op maatje 4. Pasten heel lang maatje 3 maar door zelfde probleem naar 4 gegaan. Zelfde merk pampers. Maar nu weer hetzelfde probleem vol en nat maar dat al naar 3 uur !!!. Een maatje groter moet denk ik wel de enigste oplossing zijn. Maar daar zitten er wel weer minder van in wat zou jij doen 4+ of meteen naar 5 gaan ?

ik wilden trouwens dezelfd evraag gaan stellen dus jij was net iets sneller.

Volgens mij ligt het aan het buikliggen, en niet aan jongen/meisje want Brenda heeft het ook pas 2x gehad !
En ze is toch echt een meisje.
Heb afwisselend AH en Pampers gehad, en bij beide gebeurde het. Ze zit ook in maat 4.

Bianca

Hoi

Lijkt vreemd maar andersom aan doen wil ook wel eens helpen met de plakkers achter, zeker bij buikslapers.

En bij volgens mij baby walz hebben ze extra in leg luiers die je in de pamper legt.

Grotere maat vangt wel iets meer op maar niet zo heel veel meer is mijn ervaring.

Succes ermee

Hey meiden!

Ik herken het van onze oudste, is nu 2 jaar. Thomas is ook zo'n echte nacht-pieser en ligt de hele nacht op zijn buik. Klinkt natuurlijk ook wel logisch dat ie dan aan de voorkant drijfnat is tot op zijn pyama'tje aan toe... Wij hebben ons op het zomer '06 forum ook heel lang afgevraagd of er iets aan te doen is... De enige nuttige tip die ik las was iets van een plastic over/onder broekje dat de schade beperkt. ( Sorry, is al even geleden, als iemand geintereseerd is vraag ik het nog wel eens na!) Of één van de andere meiden van dat forum die ook hier zitten moet het zich nog herinneren?
Ik heb er inmiddels vrede mee, die natte zooi, als hij er niet wakker van word, maak ik hem er zeker niet voor wakker! Als ie wakker word en hij heeft een natte of dikke pamper verschoon ik hem gelijk maar even en zo niet: dan krijgt ie lekker vaak een schone pyama en romper, WHAHHAHA! Mijn ervaring is dat een grotere maat pamper niet helpt, sorry. Succes ermee ook!

Kus, Marieke

Hoi hoi,

Ik herken het echt van Stijn ( bijna 2) Hij heeft het de eerste 1,5 jaar gehad, elke ochtend kletsnat. In het najaar 2006 forum was iemand die een luierboekje over de luier aandeed en dat hielp bij haar, bij ons helaas niet.

Ik kan je dus niet echt helpen, maar kan je wel laten weten dat je niet alleen bent/

Carina

Terug
Bovenaan