Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@nathalie1 & jb1978: Hoe zijn jullie echo's gegaan?
Hey meiden,
Ik ben de hele tijd aan het kijken of jullie al een berichtje geplaatst hebben... Hoop zo dat jullie allebei een goede echo hebben gehad vandaag.
Laten jullie het nog even weten?
Ik heb een hele goede echo gehad. Ben zo opgelucht!! Ik ben 1 dag minder ver dan gedacht...maar het hartje klopte...zo mooi om te zien. Om mij gerust te stellen, mag ik over twee weken weer komen. Bovendien zag ze nog wat vocht naast de baarmoeder in een vliesje, ze wil de volgende keer ook kijken of dat minder is geworden. Verder niets ernstigs, het kan nog wel wat bloedverlies gaan geven. Als dat het geval is, mag ik meteen BELLEN.....en komen!! Ik ben helemaal blij en erg opgelucht!!!
Oh wat fijn voor je meid!
Mooi om dat hartje te zien kloppen hè? Goed dat je over twee weken weer mag komen en dat je altijd kunt bellen als er iets is. Dan hoef je in ieder geval niet onnodig in spanning te zitten.
Geniet ervan!
jeh een onbeschrijvelijk gevoel.
Ik ben zo ontzettend blij. 10 weken en 1 dag precies zoals gepland. Ik tik dit met de grootste glimlach van de wereld, en tranen in mijn ogen.
Ben zo gelukkig. Super mooi kindje, en naar ons gezwaaid. Alles zit er op en eraan. pff wat een opluchting. Dit is het mooiste wat er is.
Toch wel weer een slechte ervaring vandaag met de echopraktijk maar dat ga ik achter me laten en voor lief nemen. Dit is de mooiste dag van mijn leven.
Ik hoop dat jullie het allemaal net zo als ik ervaren, dit is zo super.
Moet zo de deur uit vandaar niet heel uitgebreid.
Wat fijn zeg dat jij ook zo'n goede echo hebt gehad. Ik kan bijna niet wachten tot 3 maart...dan is er vast al veel veranderd. Ik ben wel een stuk rustiger, maar vindt een toiletbezoek nog wel spannend, hopelijk gaan de 12 weken razend snel voorbij.....
Super leuk om te lezen dat alles goed is.
Ik ben (toevallig) morgen ochtend aan de beurt.
Vind het wel spannend. Mijn zwangerschap totnu toe is heel anders als mijn vorige.
Als alles goed is zullen we morgen het aan de familie vertellen. Toekomstige grote zus weet ook nog nergens vanaf