@nathalie1 & jb1978: Hoe zijn jullie echo's gegaan?

Hi,

Gisteren echo gehad, was superzenuwachtig...
We zagen een kindje (athans een vormpje dat daarop leek ;-)en een hartje dat klopte; ook gehoord..super! Ik was 9 weken en 1 dag, iets langer dan eerst gedacht werd, dus nu op 21 september uitgerekend.
Pas weer over vier weken nieuwe afspraak, maar tussendoor nog afspraak in het ziekenhuis voor een gesprek over een eventuele nekplooimeting en prenatale diagnostiek (wel of niet vlokkentest/vruchtwaterpunctie) in verband met mijn leeftijd (ben 36) Voor nu heel blij, hoop dat alles goed blijft gaan!

Heb al 3 echo's gehad. 1e x bij vk voor de bepaling, 2e x bij de vk controle en vorige wk woensdag in wkz voor wederom bepaling hoeveel weken wegens nekplooimeting. En nu as maandag gaat t gebeuren in wkz. Ben benieuwd.

En dan mag ik 3mrt weer bij de vk maar dan gaat mijn dochtertje mee. Ben erg benieuwd hoe zij reageert

Oh Nathalie, wat fijn dat alles goed was! Ik ben zo blij voor je!
Meid, geniet er maar lekker van dat jouw kindje zo goed groeit daarbinnen.

Liefs Elin

He elin, het voelt zo goed nu. Toch nog een beetje spannend maar volgens mij blijft dat altijd, zelfs als het geboren is, je hoeft niet alleen meer te zorgen voor jezelf en mannentje maar daar komt een kleintje bij. Echt elin je had men kleine moeten zien.
Degeen die de echo maakte, maakte men kleintje even wakker. En het ene handje ging omhoog toen die andere beentjes bewogen even. En het was net of hij/zij even iets ging verliggen en toen zo met zijn/haar kontje in de wand van mijn baarmoeder heen en weer bewoog en weer een lekker plekje zocht. Het zag er zo vredig uit. pff daar komen de tranen. Ik zal ook even op je andere berichtje reageren in het andere topic.

elin dit maakt zoveel goed, dat gevoel zal jij ook hebben

liefs nath

Terug
Bovenaan