@ nathalie86/mamamar

Hai,

Nog geen meisjeskleren gekocht, wel al gekregen! Iedereen vindt het super dat het meiden zijn, na een zoon. Vind het zelf nog steeds onwerkelijk, helemaal als ik gefeliciteerd wordt met 2 meisjes.. Dan denk ik: tja, bedankt, maar ze zijn er nog niet eens!
De baby die onderin ligt, voel ik erg goed, maar de andere niet. Dat is wel jammer..
Hoe is dat bij jullie?

Geweldig 2 meiden!

Leuk hoor.

En hoe het kan dat je de ene wel goed voelt en de andere niet..er is er altijd 1 iets overheersender zeggen ze bij een twins toch...?
Misschien draaien ze stiekem en denk je dat je de ene steeds voelt, maar ze elkaar stiekem gewoon afwisselen..hahah
Zal wel gezellig zijn in je buik...:)

Ik kan er helaas nog niet over mee praten, ik heb nog niet echt het idee dat ik iets voel.
Weet ook niet wat ik moet voelen, iedereen zegt iets anders...
Een keer moet ik toch een keer zo een harde "kick"krijgen dat ik zeker weet dat het dat is...???
Ik kijk er wel enorm na uit!

Geniet van de 2.

Geweldig 2 meiden!

Leuk hoor.

En hoe het kan dat je de ene wel goed voelt en de andere niet..er is er altijd 1 iets overheersender zeggen ze bij een twins toch...?
Misschien draaien ze stiekem en denk je dat je de ene steeds voelt, maar ze elkaar stiekem gewoon afwisselen..hahah
Zal wel gezellig zijn in je buik...:)

Ik kan er helaas nog niet over mee praten, ik heb nog niet echt het idee dat ik iets voel.
Weet ook niet wat ik moet voelen, iedereen zegt iets anders...
Een keer moet ik toch een keer zo een harde "kick"krijgen dat ik zeker weet dat het dat is...???
Ik kijk er wel enorm na uit!

Geniet van de 2.

Wij hebben afgelopen week weer controle gehad + echo. De babies liggen al een tijdje heeel dicht tegen elkaar aan, helemaal aan de linkerkant van mijn buik. Echt schattig om te zien. We hebben nog steeds een hele actieve en een rustige baby. Die ene lag met zijn/haar benen boven het hoofdje en die andere bewoog wel maar lang niet zo wild als zijn/haar broer/zus... De gyn. kon nog niet zien wat het geslacht is van de babies dus daarmee moeten we nog even wachten op de 20 weken echo! Die hebben we 27 april! Spannend! Zo nu en dan denk ik dat ik de babies voel, maar ik weet het nog niet zeker.

We zijn ook begonnen met de babykamer! Over 3 weken begint de aannemer met de verbouwing van de bovenverdieping (niet zo'n grote verbouwing hoor, duurt +/- 2 weken) en daarna is het alleen nog maar behangen, schoonmaken en inrichten! Ik heb allemaal leuke ideetjes dus ik heb er zin in!

Ik heb de laatste weken trouwens op werkdagen heel veel harde buiken, in het weekend heb ik nergens last van. De gyn. kijkt het nog even aan en als het niet minder wordt moet ik nu al halve dagen gaan werken! Ik werk 5 dagen en heb de laatste tijd veel stress, dat werkt natuurlijk ook niet zo heel erg mee. Nou ja, we wachten het allemaal wel af! Het komt vast helemaal in orde!

Ik kom net terug van verloskundige. Alles was prima in orde. Hartjes gehoord, bloeddruk goed, baarmoeder zit nou net boven m'n navel. de ene was ook drukker dan de andere. (geen echo gehad)
Het is een 2 eiige 2ling met 4 vliezen en 2 placenta's .
17 mei hebben we de 20w echo ben dan ruim 21weken maar dat gaf niet, en een week daarvoor naar de gyn voor contole.
Wij gaan zaterdag kasten kopen en een groot bed voor onze dochter. En verder kijken hoe we die kinderkamer inrichten. De jongste verhuizen we naar de andere kinderen, dus met z'n drieen op 1kamer.
Alles gaat hier verder goed. Moet wel m'n rust nemen en niet te veel trappen lopen en wasmanden tillen, want dan heb ik last van m'n bekken. Maar mag verder niet klagen.

@Sens19: vergeten erbij te zetten, maar bij de ene ligt de placenta aan de achterkant en bij de ander aan de voorkant, vandaar het verschil..
@mamamar: ga jij nog gewoon naar de verloskundige? Ik moest gelijk onder behandeling bij gynaecoloog in ziekenhuis en heb ook 2 eiige 2ling met 4 vliezen en 2 placenta's.. Tegen mij zeiden ze: we kunnen wel naar de hartjes luisteren, maarja, welke hoor je dan? Dus we doen iedere keer een (korte) echo..
In welke regio woon je? Want ik heb wel begrepen dat het echt overal in t land anders is!

Terug
Bovenaan