@ nathalie86/mamamar

In het ziekenhuis bij ons (zeeland), zitten paar gynaecologen en 3 verloskundigen. Is allemaal bij elkaar en verloskundige zijn (mijn ervaring nu) echt een stuk menselijker en liever. Bij de hartjes hoorde je echt verschil, de ene aan de rechter kant en de ander aan de linkerkant van m'n navel.

Ik woon in het midden vh land, maar bij ons in het z'huis zijn idd (nu je het zegt..) ook zowel gynaecologen als verloskundigen. Tot nu toe 2 (vd 8) verschillende gynaecologen gezien, allebei erg begaan en menselijk ;-)
Maar de gynaecoloog die mijn eerste bevalling deed (kwam met persweeën binnen, omdat het thuis echt niet lukte) was minder. Vond het nodig om nog even te laten zien aan de verpleegkundigen en mijn man, hoeveel haar er wel niet op het koppie van onze zoon zat (en toen was ie er dus nog niet uit, hè!!). Maarja, toen was ik al bijna 12 uur bezig, dus kon het me op dat moment niet zoveel meer schelen..

Iets anders: voelen jullie de kids veel?

Ik woon in het midden vh land, maar bij ons in het z'huis zijn idd (nu je het zegt..) ook zowel gynaecologen als verloskundigen. Tot nu toe 2 (vd 8) verschillende gynaecologen gezien, allebei erg begaan en menselijk ;-)
Maar de gynaecoloog die mijn eerste bevalling deed (kwam met persweeën binnen, omdat het thuis echt niet lukte) was minder. Vond het nodig om nog even te laten zien aan de verpleegkundigen en mijn man, hoeveel haar er wel niet op het koppie van onze zoon zat (en toen was ie er dus nog niet uit, hè!!). Maarja, toen was ik al bijna 12 uur bezig, dus kon het me op dat moment niet zoveel meer schelen..

Iets anders: voelen jullie de kids veel?

Hoi,

Ik voel ze sinds donderdag echt goed...daarvoor heb ik ze (achteraf gezien) ook al een paar keer gevoeld. Ik ben 'pas' 19 weken dus heel hard schoppen ze nog niet. Ik vind het inmiddels wel zwaarder worden, ik heb sinds vandaag super last van brandend maagzuur, heb constant harde buiken en kan niet meer lekker slapen....zucht...... even klagen hoor... Herkennen jullie dit??

Hai,

Heb ook last van brandend maagzuur, maar vooral als ik iets 'slechts' heb gegeten (zoals gister frietjes....). Verder slaap ik idd een stuk slechter, heb geen harde buiken, maar wel last van mijn banden en bekken. Het is echt een stuk zwaarder dan bij 1 baby, dat had ik toch niet zo verwacht. Of in elk geval nog niet bij 19 weken!
Ik zou het liefst 's middags even slapen en 's avonds om 8 uur naar bed, hahaha! Maarja, da's ook zo ongezellig ;-)
Take it easy! Zag bij ander topic dat je nog steeds ft werkt, maar dat zou ik wel echt ter sprake brengen op je werk, want je kunt maar beter halve dagen lekker werken, dan straks helemaal uitvallen en thuiszitten!
Myrte

Op mijn werk zijn ze juist heel makkelijk, ik ga nu naar huis als het niet meer gaat. Ik wil inderdaad voorkomen dat ik straks helemaal thuis zit, ik heb er alleen zelf nog een beetje moeite mee. Volgende week moet ik weer naar de gyn dus ik ga het maar eens overleggen. Misschien is halve dagen werken toch handiger!!

Gaat het verder allemaal goed met jullie??

Terug
Bovenaan