@Nathalie86

Ha,
Hoe is het met jou? ik zie je al een poosje niet op het forum. Is de bevalling toch doorgezet? Ben zo benieuwd. Hoe gaat het nu en als de babys er zijn, hoe maken ze het? is alles in orde en gezond?
sterkte!

Hallo dames,

We zijn weer net terug uit het ziekenhuis....weer weeen en meer ontsluiting (ruim 3 cm) maar uiteindelijk zijn de weeen vanzelf weer gestopt...dus weer een nachtje overgeslagen en inmiddels ben ik het echt zat aan het worden. Volgens het ziekenhuis kan dit nog weken duren en kunnen de weeen en ontsluiting ook ontstaan door een plotselinge groeispur van de kindjes. Ik heb even flink gehuild op de terugweg, het is zo vermoeiend en iedere keer weer spannend en onzeker..

Jammer genoeg geen beter nieuws dus! Hoe is het met jullie??

o meid wat vervelend en frustrerend. Als ik het goed begrijp zijn de kindjes nu dus wel goed aan het groeien.
Hier gaat alles op het gemakje en smiddags slapen. Verder geen last van kwaaltjes of harde buiken gelukkig. Ben nu 32 + 2 en de kindjes liggen nog steeds in stuit, daar maak ik m'n eigen veel zorgen om want ik heb echt geen zin in een keizersnee ivm herstel erna. Ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt want dan moet ik weer op controle.
Sterkte met alles en probeer te bedenken dat de kindjes op het moment nog beter even bij jou kunnen blijven zitten tot ongeveer 36 weken.

Pfff ik kan me voorstellen dat dit je niet in de koude kleren gaat zitten zeg! Dat wachten is niet fijn en al helemaal niet met die onzekerheid erbij. Ik hoop voor je dat het wat stabiliseert zodat je wat gerustgesteld wordt en je baby's lekker kunnen groeien.

Veel succes en hou ons op de hoogte!

OOOH nee, das echt vervelend.

Kan je maar een ding zeggen:

VOLhouden! Is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar je weet waar je het voor doet. En hoe langer kindjes blijven zitten des te beter, (tot een week of 38 dan he ;))

Kom op meid, je kunt het wel....

Succes, en we horen van je....

liefs

Terug
Bovenaan