@Nathalie86

och jeetje, kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zat..
ik wens je heel veel succes en hoop dat het nu nog even goed blijft gaan tot dat het mag!

liefs

Wat spannend zeg..en snap echt dat je er dan even door heen zit.

Gelukkig groeien de kindjes goed..nog even volhouden meid..

Veel sterkte en hou ons op de hoogte!!

Liefs, Liselotte

Fijn om een reactie van je te krijgen.
Jammer dat jullie steeds zo in spanning zitten (niet echt een leuke afsluiting van je zwangerschap), maar ik hoop dat je zo nu en dan ook nog wat kan genieten.

Gelukkig dat ze goed groeien.

Iedere week is er 1!

Sterkte meid

Bedankt voor jullie lieve reacties!! Het gaat nu wel weer wat beter hoor! Het rommelt nog steeds wel dus we wachten maar weer af...

We hebben nu besloten om de volgende keer langer te wachten met bellen naar het ziekenhuis. Dit keer had ik 1,5 uur weeen voor ik belde, als je dan in het ziekenhuis komt wordt je meteen aan de CTG gelegd en kun je geen kant meer op (terwijl ik thuis lekker aan het bed kon staan). Ze gaan het nu toch niet meer remmen dus kunnen we beter wat langer wachten met bellen. Dan kan ik lekker thuis een hoop weeen opvangen.

Jullie ook allemaal succes met de laatste loodjes! Het is nu wel zwaar he?? Kom op dames, het is voor een goed doel!!

Hi Nathalie,

Jemig, wat spannend! Die van mij zitten nog zonder enig teken van een aanstaande bevalling in mijn buik (34w1). Aan de ene kant ben ik daar natuurlijk blij mee, want het lijkt me idd erg vervelend en energieslurpend om 'voor niets' naar het ziekenhuis te gaan. Aan de andere kant, ben ik helemaal klaar voor ze en helemaal klaar met de zwangerschap van een tweeling, vooral fysiek...
Ik leef in elk geval enorm met je mee en ben erg benieuwd naar hoe je het allemaal gaat ervaren!!
Sterkte met de echte laatste loodjes en geniet van deze bijzondere periode, dit is waar we het allemaal voor doen ;-D

Oh, wat spannend voor de tweelingmama's-to-be!
Hopelijk blijven de kindjes zo lang mogelijk zitten.
Sterkte in ieder geval met de laatste loodjes! Ik kan me voorstellen dat het ontzettend zwaar moet zijn...

Liefs Elin

Terug
Bovenaan