natuurlijke manier om bevalling op te wekken?!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Wie weet een manier om je bevalling natuurlijk op te wekken? Heb al gehoord over het hart van de ananas,bitter lemon en sex hebben.Zijn dit allemaal fabels of heeft iemand er ervaring mee?

groetjes stierin

Ik heb vorig jaar op de dag van mijn uitrekendatum 3 glazen bitterlemons gedronken en de volgende dag sex gehad en die middag begon de bevalling. Tja, en of het echt door de bitterlemons en de sex kwam...geen idee. Maar ik ga het nu weer proberen haha

Marielle
31w2d

Al die middeltjes stimuleren alleen als je kindje er aan toe is om te komen.
Zo niet, dan kun je bitter lemon drinken tot je misselijk bent, maar dan werkt het echt niet..
Sil  

Ik sluit me helemaal aan bij sil, het schijnt dat de hersenen van je kindje het groene licht geven voor het beginnen van de bevalling. Misschien dat al die dingen wel werken als je kindje en je lijf er toch al klaar   voor zijn, maar anders werkt het echt niet. Ik heb trouwens ook gehoord dat wandelen wel eens werkt, als je lijf er klaar   voor is.

Joh, da's toch allemaal onzin? Het kind komt wanneer het daar klaar voor is en volgens mij is dat maar goed ook! Succes met de laatste loodjes. Vind je het te zwaar worden..?

Baat het niet, dan schaadt het ook niet!! Gewoon proberen, ben ook al aan de bitter lemon, ananasharten etc...

MicK78
40 wk

Voetreflexmassage schijnt ook te helpen.

Maar het allerbeste helpt nog...ontspannen. Daarom beginnen de meeste bevalling ook 's nachts. Dus: weinig afspraken maken, je weinig op de hals halen en veel slapen en niks doen (nu kan het nog!).

Groetjes,

Eveline

Fabeltjes, zover ik weet, echt waar.
Zelf ben ik gestript met 41+2 wkn en de dag erna bevallen, maar ja, denk ik dan, wellicht was mijn kindje zowieso wel gekomen die dag... Want inderdaad: het kindje 'beslist'! Is een heel ingewikkeld proces van allerlei hormonen etc...
Je moet maar zo denken, de bevalling die gewoon natuurlijk op gang komt omdat het kindje er klaar voor is, verloopt meestal ook het meest voorspoedig.

Veel succes!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan