natuurlijke manier om bevalling op te wekken?!

Mijn bevalling is de dag nadat ik sex heb gehad begonnen, maar of dit idd hierdoor kwam??????
Tja, baad het niet schaad het niet; dus gewoon proberen...

Liefs Nika

Hoi,

Ik heb wonderolie geslikt, gewoon bij de drogist te krijgen. Dit is voor je stoelgang, waardoor je darmen gaan werken en daardoor word je baarmoeder gestimuleerd. Maar ik heb het gebruikt en heb een week lang weeen gehad maar elke keer stopte het dus het zette niet door. Uiteindelijk zijn als eerste mijn vliezen gebroken. Dus het helpt wel om je baarmoeder te stimuleren maar als het kindje er niet klaar voor is zetten de weeen dus niet door.

Gr Caressa en succes met de bevalling

Volgens mij fabeltjes....
Dit zei ikook bij de eerste maar toen de 39 weken kwam en ik het echt een beetje zat begon te worden heb ik het ook allemaal gedaan hahahha.
Achhet geeft je weer even wat anders om aan te dneken hihihi.
Inderdaad baat het niet dan schaad het niet, ik denk echter en dat zeg ik nu met mijn volle verstand  dat het niet werkt. De baby komt enkel en alleen als het er zelf klaar voor is...
Gr sandra

Maar goed ook dat de baby beslist, anders zou je heel de zwangerschap geen bitter-lemon mogen drinken, geen sex mogen hebben, geen ananas mogen eten , enz.......

Terug
Bovenaan