Nauwelijks luier om kunnen doen door al dat ge-draai !!

Heeft iemand nog een tip hoe ik mijn dochtertje redelijk makkelijk een broek/maillot/luier om/aan kan doen?

Ze vindt het zo'n leuk spel om vooral niet mee te werken, (hahaha) ... gaat draaien, zich vast grijpen, zitten etc. Ze blijft lachen en gieren. Natuurlijk probeer ik duidelijk te zijn in dat ik bv haar broek aan wil doen maar mee werken?

Al je haast hebt is het best lastig zo'n draaikont van 14 maanden.

Gr Esther
 
mijn dochter van 9 maanden doet dus ook he zo irritant hahaha. Ze lacht niet maar begint dan te huilen, krijsen als ze op haar rug moet blijven liggen.

Ik zing nu liedjes, geef haar de tube gezichtscreme of haar kammetje. een luier vasthouden vind ze ook leuk. Het is elke dag weer wat anders..

Ik zit eigenlijk te wachten wanneer het over gaat ..
 
Onze zoon is ook zo'n draaikont, zit geen minuut stil. Bij hem helpt het als ik heb zittend of staand aankleed, behalve zijn romper dan dat moet liggend en zijn luier maar dan geef ik hem een speeltje en ik heb een spiegel bij de commode hangen vind hij helemaal geweldig.

Groetjes,

Miriam
 
Ik herken het van mijn oudste. Die gilde ook alles bij elkaar als hij moest liggen.
Ik ben toen overgestapt op de luierbroekjes.
Misschien heb ik de makkelijke weg gekozen maar hij liep toen ook al en aankleden deed ik ook staand dus dit was net zo makkelijk.
Mijn dochter blijft wel gewoon liggen maar die wil van alles om haar heen grijpen. Ik geef haar dan een luier en daar staan zoveel plaatjes op dat ze er heel druk mee is.

Succes met de draaikont ;-)
 
bedankt voor jullie reacties ... ik heb ze al van alles gegeven (luier, boekje, kam, tube creme, tandenborstel etc) maar de SPIEGEL is nieuw dus vast een geweldige afleiding!

Alle laadjes gaan open hahahaha.

Staand aankleden lukt nog niet, ze kan wel staan en lopen aan tafel, bank, hand en zo. Het zal niet zo lang meer duren eer we het idd zo kunnen doen.

Ben wel blij te horen dat er meer draaikonten zijn!

Succes!

 
bedankt voor jullie reacties ... de spiegel is nieuw dus vast een geweldige afleiding! We begonnen met een luier, boekje, tuitbeker, ... toen de tandenborstel, tube creme, borstel en o ja de billendoekjes hahahaha ...

Fijn te horen dat ik niet de enigste ben met zo'n gillende draaikont!

Gr Esther
 
mijn zoontje (bijna 4 maanden) kan ik ook niet stil liggen, heel gek,

voetjes bewegen alle kanten op, maar als ik het hier zo lees staat me nog wat te wachten, hahaha
 
Terug
Bovenaan