Nauwelijks luier om kunnen doen door al dat ge-draai !!

Onze kleine man is ook zo'n vreselijke draaikont. En als ik hem dwing te liggen gilt hij het hele dorp bij elkaar. Maar, sinds drie dagen heb ik het (voor ons) wondermiddel ontdekt. Hij mag helemaal ZELF zijn tandjes poetsten. Minidrupje tandpasta op de borstel, en Sam is gelukkig. En acht, zo slecht zal het niet zijn om vijf keer per dag je tandjes te poetsen :)
 
hier ook zo´n draaikont. Dat begon toen ze ongeveer 5 maanden was, en is nog steeds niet over. Ze is nu ruim 15 maanden.
Ze gaat zodra ze het aankleedkussen ziet ontzettend hard gillen, huilen, krijsen en probeert zich om te draaien of gaan ontzettend hard in de lucht schoppen met haar beentjes...
Hier ook alles al geprobeerd, negeren, boos worden, liedjes zingen, alle tubes potjes borstels knuffels enz al laten vasthouden, maar niets werkt.

Een kwestie van uitzingen denk ik.....

Gelukkig loopt ze al een tijdje goed, en aankleden staand op de grond gaat steeds beter. Dus binnenkort..... hahaha, een mens mag hopen toch...
 
Hoe herkenbaar. Hier ook zo'n draaikont. Het is iedere keer weer zoeken naar iets nieuws. Ik geef haar ook vaak een boekje en laat haar dan dingen zoeken in het boekje. Dit werkt hier heel erg goed.
Luierbroekjes vind ik handig als ze net uit bed komt.Maar als ik tussendoor moet verschonen,moet je alles uit doen. DAt vind ik wel erg lastig.

Groetjes Annins
 
Wij hebben ook zo'n enorme draaikont. En diie is inmiddels al 19 maanden. Zou het ooit over gaan? Misschien moet ik ook eens aan de luierbroekjes gaan beginnen...
Ik geef haar meestal een boekje om te lezen en dan gaat het wel goed. Verder is niets interessant genoeg om stil te blijven liggen.
 
Vergeet die tandenborstel maar hoor, die werkt precies een week ;-). We zijn weer terug bij 'af'. Nu verschoon ik hem af en toe eens op een andere plek (de bank, de vloer) en dat leid een beetje af... Verder vrees ik dat het gewoon afwachten is tot het overgaat. (Om even optimistisch te blijven, bij dochterlief heeft dat ruim een jaar geduurd!! )Succes....
 
heyhey

Hier hetzelfde probleem, hij wil totaal geen nieuwe luier en verzet zich er hevig tegen. zo erg dat je af en toe gewoon een tweede persoon er bij nodig heb, en een speeltje werkt echt niet die gooit hij weg en word nog kwader:S hij is nu 10 maanden en doet dit sinds dat hij 7 maanden is geweest.
Bij oma gaat het wel goed met een speeltje heel raar maar ja bij oma is alles anders.
succes en tips welkom
 
Terug
Bovenaan