nav het verhaal van Sonja, een identiteitsplaatje oid?!

Ik heb dr wel eens eerder over nagedacht.. vooral als ik met Jelte over het winkelcentrum hier de buurt loop. Daar mag hij wel eens los lopen en moet em dan ook echt de hele tijd in de gaten houden... en tuurlijk denk ik dr wel eens aan, als ik em idd kwijt raak, weet niemand hoe hij heet (ook al kan ie dat nu wel zelf vertellen) en hoe komen ze in contact met ons??

Hebben jullie (oudere) kids een identiteitsplaatje (gehad)?
Ik vind zo'n ketting met plaatje echt helemaal niets en weet eigenlijk niet wat er nog meer te verkrijgen is... Jullie??? Ervaringen hiermee?
Vooral voor vakanties is het natuurlijk ideaal!!

Groetjes Saskia.

Ehm wat een goed idee is om misschien in de jas iets te naaien? Of met speciale schrift te schrijven.
Ik heb ook geen naamkaartje aan een ketting. Eerlijk gezegd vind ik t geen gezicht en daarbij is Feline geen wegloper en met Gijs moeten we afwachten.

groetjes Mariska

heb voor puck bij kabouterland een gratis armbandje (wel van plastic) gekregen, waar je je naam, telefoonnummer etc. op kunt schrijven. ze kon m zelf ook niet afdoen...

toen ik een tijdje terug labelstickers ging bestellen zag ik ook bandjes staan:

http://www.labelfriends.nl/sos_bandjes

Wij hebben een naamplaatje aan een ketting en ik vind het ideaal, we gebruiken hem wel alleen op vakantie of bij een dagje weg maar er staan 2 telefoon nummers op en het adresen zijn naam.
Er zit ook een dingetje bij dan hoef je hem niet aan het kettinkje te doen maar dan kan hij aan een lusje van een broek of een jasje ofzo dat is ook erg handig.Ik vind het perfect!

Gr mascha

Hoi!

Bij Tagcompany kun je online ook van die labels bestellen, met idd een ketting, maar ook zo'n clip erbij..Wij hebben ze nu wel ja, vooral voor de vakantie, en dagjes weg..
Maar makkelijk zijn idd ook die losse naam- bandjes..ook te verkrijgen bij de ANWB winkel.,En in de zomer ook bij de drogist dacht ik.

Op de arm schrijven kan evt in nood ook..
Al gaat dat er uiteraard weer af.

Gr Rina

Hoi,
ik heb voor Daniëlle wel zo een kettinkje (gekregen) maar die doet ze dus meestal zelf weer af. Ik heb n.a.v. vorige week weer buttons besteld op de site: www.weethoeikheet.nl, 2 stuks voor € 6,95, deze worden ook gratis verstuurd, hier kun je de naam van je kind opzetten + telefoonnummer. De button kun je dan aan de kleren vastmaken. Ze hebben ook nog andere dingen zoals armbandjes, die heb ik ook voor als we naar een pretpark of dierenpark gaan.
Groetjes van Sonja

Wij hebben ook van die identiteits plaatjes van de Tagcompany, keer op de beurs gekocht.
Ik heb er standaard een aan de verzorgingstas hangen, en als ik het ergens te druk vind doe ik hem ook met zo'n clipje aan een riemlusje van de broek. Meestal een beetje aan de zij/achterkant zodat hij het niet de hele tijd ziet, hij krijgt hem er trouwens niet zelf af.
Op de camping heeft hij hem ook continu aan zijn broek gehad, ik vind het ideaal!
Er zaten ook 2 van die ziekenhuisbandjes bij, die heb ik voor in het zwembad gebruikt, maar dat vond Kyan minder...
Voor het KDV heb ik ook zijn jasjes moeten merken, dus zijn naam staat ook wel in zijn jas.
Hij kan zijn naam zelf ook zeggen, maar bij vreemden klapt hij dicht, dus dat schiet niet op ;-)

Kortom ik ben voorstander van labelen!! haha!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan