nav het verhaal van Sonja, een identiteitsplaatje oid?!

Wij hebben Isabelle ons hele adres al geleerd. Dit herhalen we heel veel. Ik vind het fijn dat ze weet waar ze woont en dit dus hopelijk kan zeggen als ze ooit kwijt is... ieuw ik moet er niet aan denken.
Maar nu ik dit allemaal lees, denk ik dat ik ook maar eens zoiets moet bestellen. Zelf denk ik ook aan t-shirt bv op het strand/vakantie met naam erop geschreven. Een wit t-shirt en dan met t shirt stift. Maar je laat je kind natuurlijk niet altijd met dat shirt aanlopen...hihi

Groetjes Babybelle

Hoi hoi ik heb ook een tag met ketting.
Ik kreeg er toen ook een broekhanger bij. Dat vind ik nu nog veiliger, hij zou maar ergens vast blijven hangen!!

Dus Rik draagt hem altijd aan zijn broek als we ergens naar toe gaan waat=r het druk is.

X Saskia

Hi,

In de zomer van 2008 zijn wij naar Italië geweest. toen hebben we van die "horloges" gekocht, waar je de naam en de telefoonnummers op kon schrijven. Tevens zat er een zonindicator op, zodat je kon zien of hij al lang in de zon zat of niet.

Uiteindelijk hebben we die alleen die vakantie gebruikt. Omdat we ze per 4 moesten kopen, hebben we er dus nog 3 liggen. Ze zijn waterproef en dus vaak te gebruiken. Misschien dat we ze deze vakantie weer gaan gebruiken, omdat hij nu toch wat vrijer is en meer aan de wandel gaat. Tot nu toe bleef hij steeds dicht bij ons.

Zo tijdens het winkelen hebben wij dat ding nooit om. Ik ga nooit alleen met hem de stad in of zo. We gaan dan altijd met z'n tweeen en dan kan 1 hem in de gaten houden of met hem buiten blijven spelen.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan