Navel piercing

Hoi allemaal,

Ik zoek me gek op internet naar een piercing die ik door kan dragen en waar ik dus mn huidige navelpiercing mee kan vervangen over een maand of twee (ben nu 13 weken zwanger). Heeft iemand enig idee waar ik die kan kopen (liefst online of in Amsterdam)?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

groetjes
Barbra

Als je in Amsterdam naar een goede piercingshop gaat dan hebben ze de zwangerschapspiercing meestal ook te koop... Ik was laatst in zown shopje bij het Rembrandsplein en daar hadden ze ze ook... je kunt hem daar zelfs op maat laten indoen..

suces... Bats

bednkt voor de tip.

Ik heb ook een piercing en dacht dat ik hem er gewoon uit moest halen over een poosje.. maar je hebt vervanging dus. Wat is dat voor een ding?
Wanneer moet de piercing er eigenlijk uit?

Liefs,
Bien

Hoi hoi..

Ik ben zelf nu ruim 15 weken zwanger en draag hem nog.. heb ook niet het gevoel dat er spanning opstaat ofzo.. Het ligt volgens mij ook aan wat je navel gaat doen als je buik groter wordt.. ik weet van mijn vorige drie zwangerschappen dat mijn navel als het ware plat gaat liggen en het bovenste velletje waar die inzit gewoon aanwezig blijft... maar als je een navel hebt die helemaal naar buiten komt of glad wordt dan moet je wel een flexibele.. Het zijn lange staafjes van buigzaam kunststof die je zelf groter en kleiner kunt draaien.. niet echt mooi maar bedoeld om het gaatje open te houden..

groetjes Bats..

Hoi Dames,

Ik heb mijn navelpiercing ook in de 16e week vervangen door een zwangerschapspiercing. Kun je in principe gewoon bij iedere piercingshop halen. Een gewone piercing kan op een gegeven moment teveel de huid onder duk zetten en dan scheurt de boel een beetje uit :) Au!!!   Dat maar even voorkomen dus> ook al is mijn gewone piercing wat mooier.

Groetjes Leine

Hoi Dames,

Ik heb mijn navelpiercing ook in de 16e week vervangen door een zwangerschapspiercing. Kun je in principe gewoon bij iedere piercingshop halen. Een gewone piercing kan op een gegeven moment teveel de huid onder druk zetten en dan scheurt de boel een beetje uit :) Au!!!   Dat maar even voorkomen dus> ook al is mijn gewone piercing wat mooier.

Groetjes Leine

Hoi Dames,

Ik heb mijn navelpiercing ook in de 16e week vervangen door een zwangerschapspiercing. Kun je in principe gewoon bij iedere piercingshop halen. Een gewone piercing kan op een gegeven moment teveel de huid onder druk zetten en dan scheurt de boel een beetje uit :) Au!!!   Dat maar even voorkomen dus> ook al is mijn gewone piercing wat mooier.

Groetjes Leine

Terug
Bovenaan